This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10159321%21RIV14-MSM-11410___/
n20https://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10159321%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The elaborated monograph deals with is the problematics of reading literacy of pupils of primary education. The aim of the monograph is an analysis of the possibilities of the development of reading literacy of pupils of the primary education by means of tasks and processing practical methodical handbook for teachers about the topic. Part of the monograph is a research implemented by means of several investigated materials (a didactic test, materials for investigating the silent reading with attention, record sheets of other issues etc.), which is focused on the investigation of the level of reading literacy of the pupils of third, fourth and fifth grade of primary school at four types of tasks due to the skills of acquiring and processing information contained in various types of texts.The relations of chosen basic variables to the state and development of reading literacy of pupils are analyzed on the basis of the results of research activities, the conclucions are made and the themes of the discussion proposed. The results of the research were applied in a practical handbook of the creation of the tasks focused on developing the reading literacy of pupils, which is a part of the thesis. Zpracovaná monografie se podrobně zabývá problematikou čtenářské gramotnosti žáků primárního vzdělávání. Cílem monografie je analýza možností rozvoje čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně základní školy prostřednictvím cíleně zaměřených úloh a zpracování praktického metodického manuálu pro učitele k tomuto tématu. Součástí monografie je i rozsáhlý výzkum, realizovaný prostřednictvím několika výzkumných metod (didaktický test, materiály pro výzkum tichého čtení s pozorností, záznamové archy dalších údajů aj.), je zaměřený na zjištění stavu čtenářské gramotnosti žáků 3., 4. a 5. ročníků 1. stupně ZŠ ve čtyřech skupinách úloh z hlediska dovedností získávat a zpracovávat informace obsažené v různých typech textů. Na základě výsledků výzkumných aktivit jsou analyzovány vztahy vybraných základních proměnných ke stavu a rozvoji čtenářské gramotnosti žáků, formulovány závěry a předloženy náměty diskuze. Výsledky výzkumných šetření jsou využity v praktickém manuálu tvorby úloh rozvíjejících čtenářskou gramotnost žáků, který je součástí publikace. Zpracovaná monografie se podrobně zabývá problematikou čtenářské gramotnosti žáků primárního vzdělávání. Cílem monografie je analýza možností rozvoje čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně základní školy prostřednictvím cíleně zaměřených úloh a zpracování praktického metodického manuálu pro učitele k tomuto tématu. Součástí monografie je i rozsáhlý výzkum, realizovaný prostřednictvím několika výzkumných metod (didaktický test, materiály pro výzkum tichého čtení s pozorností, záznamové archy dalších údajů aj.), je zaměřený na zjištění stavu čtenářské gramotnosti žáků 3., 4. a 5. ročníků 1. stupně ZŠ ve čtyřech skupinách úloh z hlediska dovedností získávat a zpracovávat informace obsažené v různých typech textů. Na základě výsledků výzkumných aktivit jsou analyzovány vztahy vybraných základních proměnných ke stavu a rozvoji čtenářské gramotnosti žáků, formulovány závěry a předloženy náměty diskuze. Výsledky výzkumných šetření jsou využity v praktickém manuálu tvorby úloh rozvíjejících čtenářskou gramotnost žáků, který je součástí publikace.
dcterms:title
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje Reading literacy of primary school pupils and the possibilities of it's development Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje
skos:prefLabel
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje Reading literacy of primary school pupils and the possibilities of it's development
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10159321!RIV14-MSM-11410___
n11:predkladatel
n18:orjk%3A11410
n4:aktivita
n8:S n8:Z
n4:aktivity
S, Z(MSM0021620862)
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n10:2434482 n10:8108676
n4:druhVysledku
n14:B
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
67440
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10159321
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
textual information; abilities and skills; purposeful tasks; primary education; Reading literacy
n4:klicoveSlovo
n5:purposeful%20tasks n5:Reading%20literacy n5:textual%20information n5:abilities%20and%20skills n5:primary%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[5B84382E1993]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně a možnosti jejího rozvoje
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
181
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Wildová, Radka Vykoukalová, Věra
n4:zamer
n6:MSM0021620862
s:numberOfPages
181
n16:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n20:isbn
978-80-7290-642-0
n19:organizacniJednotka
11410