This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10193858%21RIV14-MSM-11410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10193858%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper discusses the role of standards for the teaching of foreign languages in the fifth and ninth grades of primary schools in order to increase systematic evaluation and implementation of national standardized tests. On the basis of generally accepted goals of foreign language teaching - achieving communicative competence at the desired level as a comprehensive set of mastering language skills and linguistic devices are presented in this paper analyzes the results of newly developed standards for the teaching of foreign languages for the fifth and ninth grades of elementary school. These results are then compared with the possibilities of testing the level of acquired knowledge and skills in foreign languages in the framework of the implementation of national benchmarks, taking into account various forms of testing and types of test items. Příspěvek se zabývá úlohou standardů pro výuku cizích jazyků v pátých a devátých ročnících základní školy z hlediska zvýšení systematičnosti hodnocení a zavedení národních standardizovaných testů. Na základě obecně přijatého cíle výuky cizích jazyků - dosažení komunikativní kompetence na požadované úrovni jako komplexního souboru ovládnutí řečových dovedností a jazykových prostředků - jsou v příspěvku prezentovány výsledky analýzy nově vytvořených standardů pro výuku cizích jazyků pro páté a deváté ročníky základní školy. Tyto výsledky jsou pak srovnávány s možnostmi testování úrovně dosažených znalostí a dovedností v cizích jazycích v rámci zavádění národních srovnávacích testů, přičemž jsou brány v potaz různé formy testování a druhy testových položek. Cílem příspěvku je posouzení, zda dosud vytvořené standardy jsou dostatečným podkladem pro zavádění systematičnosti hodnocení a zda mohou vést ke zvyšování kvality učení se cizím jazykům. Příspěvek se zabývá úlohou standardů pro výuku cizích jazyků v pátých a devátých ročnících základní školy z hlediska zvýšení systematičnosti hodnocení a zavedení národních standardizovaných testů. Na základě obecně přijatého cíle výuky cizích jazyků - dosažení komunikativní kompetence na požadované úrovni jako komplexního souboru ovládnutí řečových dovedností a jazykových prostředků - jsou v příspěvku prezentovány výsledky analýzy nově vytvořených standardů pro výuku cizích jazyků pro páté a deváté ročníky základní školy. Tyto výsledky jsou pak srovnávány s možnostmi testování úrovně dosažených znalostí a dovedností v cizích jazycích v rámci zavádění národních srovnávacích testů, přičemž jsou brány v potaz různé formy testování a druhy testových položek. Cílem příspěvku je posouzení, zda dosud vytvořené standardy jsou dostatečným podkladem pro zavádění systematičnosti hodnocení a zda mohou vést ke zvyšování kvality učení se cizím jazykům.
dcterms:title
Standards will lead to improving the quality of foreign language teaching in primary schools? Povedou standardy ke zvyšování kvality výuky cizích jazyků na základních školách? Povedou standardy ke zvyšování kvality výuky cizích jazyků na základních školách?
skos:prefLabel
Standards will lead to improving the quality of foreign language teaching in primary schools? Povedou standardy ke zvyšování kvality výuky cizích jazyků na základních školách? Povedou standardy ke zvyšování kvality výuky cizích jazyků na základních školách?
skos:notation
RIV/00216208:11410/12:10193858!RIV14-MSM-11410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A11410
n3:aktivita
n15:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n5:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n19:1846620
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
160481
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/12:10193858
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
testing; quality of education; Standard of basic education; language skills; language resources; language learning
n3:klicoveSlovo
n4:language%20resources n4:language%20learning n4:Standard%20of%20basic%20education n4:testing n4:quality%20of%20education n4:language%20skills
n3:kontrolniKodProRIV
[A5A7696B2799]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Kvalita ve vzdělávání
n3:obor
n7:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2012
n3:tvurceVysledku
Nečasová, Pavla
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-09-10+02:00
s:numberOfPages
11
n9:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n21:isbn
978-80-7290-581-2
n8:organizacniJednotka
11410