This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131260%21RIV13-MSM-11410___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131260%21RIV13-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Publikace je zaměřena na situaci vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve vzdelávacím prostředí. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se kterými se studenti setkávájí a strategiím, které se pri překonávání těchto překážek osvědčily. Dalším tematem je asistence při podpoře vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí monografie je i analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol a postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání. Vývoj postojů k jinakosti je tak ukázán na všech stupních vzdělávání. Publikace je zaměřena na situaci vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve vzdelávacím prostředí. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se kterými se studenti setkávájí a strategiím, které se pri překonávání těchto překážek osvědčily. Dalším tematem je asistence při podpoře vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí monografie je i analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol a postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání. Vývoj postojů k jinakosti je tak ukázán na všech stupních vzdělávání. This publication is focused on the experiences of university students with special education needs in educational enviroment. Special attention is given to barriers in education needs, and to strategies that these students found useful in overcoming the barriers. Another important theme discussed is assistance when supporting university students with special education needs. An importnant parts of this publication is the analysis of attitudes towards %22otherness%22 of students in primary and secondary schools, and also in university academic staff attitudes towards inclusive education. The development of attitdes towards %22otherness%22 is thus demonstrated on all levels of education.
dcterms:title
Ways to inclusion Cesty k inkluzi Cesty k inkluzi
skos:prefLabel
Ways to inclusion Cesty k inkluzi Cesty k inkluzi
skos:notation
RIV/00216208:11410/12:10131260!RIV13-MSM-11410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A11410
n3:aktivita
n8:I n8:P
n3:aktivity
I, P(GA406/09/0710)
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n6:8461511 n6:7029691 n6:6310796
n3:druhVysledku
n11:B
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
126598
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/12:10131260
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
attitudes; barriers; special educational needs; university students
n3:klicoveSlovo
n4:special%20educational%20needs n4:barriers n4:attitudes n4:university%20students
n3:kontrolniKodProRIV
[730D8477B771]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Cesty k inkluzi
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetStranKnihy
167
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n21:GA406%2F09%2F0710
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Květoňová, Lea Hájková, Vanda Strnadová, Iva
s:numberOfPages
167
n10:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n15:isbn
978-80-246-2086-2
n13:organizacniJednotka
11410