This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131020%21RIV13-GA0-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10131020%21RIV13-GA0-11410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie shrnuje výsledky dřívějších výsledků výzkumů autorky v oblasti historie lingvodidaktiky a usouvztažňuje je se současným zájmem o konstruktivisticky chápanou výuku. Akcentuje zejména období tzv. českého agramatismu přelomu 19. a 20. století a období tzv. reformní pedagogiky a rozvoje funkční lingvistiky ve 30. letech století dvacátého. Studie shrnuje výsledky dřívějších výsledků výzkumů autorky v oblasti historie lingvodidaktiky a usouvztažňuje je se současným zájmem o konstruktivisticky chápanou výuku. Akcentuje zejména období tzv. českého agramatismu přelomu 19. a 20. století a období tzv. reformní pedagogiky a rozvoje funkční lingvistiky ve 30. letech století dvacátého. The study summarizes the results of the previous research of the author in the field of history of linguodidactics and establishes a relationship with contemporary interest in teaching, which is based on use of elements of the theory of constructivism. In this study especially the period of so called Czech agrammatism of the end of 19th and beginning of 20th century and development of reformatory pedagogy and functional linguistics is stressed.
dcterms:title
Tradice české lingvodidaktiky, induktivní metoda a konstruktivismus Tradice české lingvodidaktiky, induktivní metoda a konstruktivismus Czech Language Didactics Tradition, Inductive Method and Constructivism
skos:prefLabel
Tradice české lingvodidaktiky, induktivní metoda a konstruktivismus Czech Language Didactics Tradition, Inductive Method and Constructivism Tradice české lingvodidaktiky, induktivní metoda a konstruktivismus
skos:notation
RIV/00216208:11410/12:10131020!RIV13-GA0-11410___
n5:predkladatel
n19:orjk%3A11410
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(GAP407/12/1830)
n3:dodaniDat
n13:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n15:4777484
n3:druhVysledku
n20:C
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
174792
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/12:10131020
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
sources of constructivism; history of linguodidactics; historical research
n3:klicoveSlovo
n4:history%20of%20linguodidactics n4:historical%20research n4:sources%20of%20constructivism
n3:kontrolniKodProRIV
[FBC7CFF99FE6]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
120
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n9:GAP407%2F12%2F1830
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:tvurceVysledku
Šmejkalová, Martina
s:numberOfPages
10
n21:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n6:isbn
978-80-7290-617-8
n7:organizacniJednotka
11410