This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126902%21RIV13-GA0-11410___/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126902%21RIV13-GA0-11410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Autorka vychází z přesvědčení, že pedagogický konstruktivismus a tradiční česká lingvodidaktika mají mnoho styčných bodů. Zdůrazňuje, že kvalitní výuka je založena především na kvalitní řečové kooperaci mezi učitelem a žákem. Řečová kooperace probíhá jako proces řízený učitelem. Kvalitní řízený proces zajišťuje prostor všem komunikujícím. Řečovým procesem je myšleno předávání obsahů psaným nebo mluveným textem, a to v klasické nebo elektronické podobě. Autorka klade důraz na kvalitní diagnostickou analýzu řečového projevu. Pomocí ní se zjišťuje aktuální stav rozvoje kognitivních kompetencí žáků. The author is convinced that the educational constructivism and traditional Czech language teaching methodology, have many points in common. It emphasizes that quality teaching is based primarily on the quality of speech cooperation between teacher and student. Speech cooperation is as a process controlled by the teacher. Quality driven process provides space for all communicating. Speech process is meant to transfer the contents of written or spoken text, in classical or electronic form. The author emphasizes quality diagnostic analysis of speech. Using it is determined by the current state of development of cognitive competencies Autorka vychází z přesvědčení, že pedagogický konstruktivismus a tradiční česká lingvodidaktika mají mnoho styčných bodů. Zdůrazňuje, že kvalitní výuka je založena především na kvalitní řečové kooperaci mezi učitelem a žákem. Řečová kooperace probíhá jako proces řízený učitelem. Kvalitní řízený proces zajišťuje prostor všem komunikujícím. Řečovým procesem je myšleno předávání obsahů psaným nebo mluveným textem, a to v klasické nebo elektronické podobě. Autorka klade důraz na kvalitní diagnostickou analýzu řečového projevu. Pomocí ní se zjišťuje aktuální stav rozvoje kognitivních kompetencí žáků.
dcterms:title
Konstruktivismus jako racionální opora didaktiky českého jazyka Constructivism as a Rational Support Czech Language Didactics Konstruktivismus jako racionální opora didaktiky českého jazyka
skos:prefLabel
Konstruktivismus jako racionální opora didaktiky českého jazyka Constructivism as a Rational Support Czech Language Didactics Konstruktivismus jako racionální opora didaktiky českého jazyka
skos:notation
RIV/00216208:11410/12:10126902!RIV13-GA0-11410___
n16:predkladatel
n21:orjk%3A11410
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GAP407/12/1830)
n3:dodaniDat
n4:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:2924978
n3:druhVysledku
n10:C
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
145469
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/12:10126902
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
hypertext electronic educational; linear text; thinking in the complexes; the nearest development zone; educational objective; cognitive activity; speech activity; teaching process; Constructivism in Education
n3:klicoveSlovo
n7:cognitive%20activity n7:linear%20text n7:teaching%20process n7:hypertext%20electronic%20educational n7:the%20nearest%20development%20zone n7:educational%20objective n7:speech%20activity n7:thinking%20in%20the%20complexes n7:Constructivism%20in%20Education
n3:kontrolniKodProRIV
[B511EC973229]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
120
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n13:GAP407%2F12%2F1830
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2012
n3:tvurceVysledku
Höflerová, Eva
s:numberOfPages
13
n14:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n12:isbn
978-80-7290-617-8
n20:organizacniJednotka
11410