This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126579%21RIV13-MSM-11410___/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126579%21RIV13-MSM-11410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper focuses on intertextuality as one of the potential causes of pupil's lack of success during perception of a text. We deal with theoretical approaches to perception of intertextuality and signalising of intertextual links, demonstrate difficulty of such perception on subjective opinions of students and subsequently analyse in detail certain textbooks from the point of view of occurrence and form of intertextuality. V článku se věnujeme intertextovosti jako jedné z možných příčin neúspěchu žáků na ZŠ při recepci textu. Zabýváme se teoretickými přístupy k vnímání intertextovosti a signalizaci intertextového navazování ve vědecké literatuře, demonstrujeme obtížnost vnímání intertextuality na subjektivních názorech středoškoláků dotazovaných v rámci výzkumné sondy a následně podrobně analyzujeme vybrané učebnice z hlediska výskytu a formy intertextovosti. V článku se věnujeme intertextovosti jako jedné z možných příčin neúspěchu žáků na ZŠ při recepci textu. Zabýváme se teoretickými přístupy k vnímání intertextovosti a signalizaci intertextového navazování ve vědecké literatuře, demonstrujeme obtížnost vnímání intertextuality na subjektivních názorech středoškoláků dotazovaných v rámci výzkumné sondy a následně podrobně analyzujeme vybrané učebnice z hlediska výskytu a formy intertextovosti.
dcterms:title
Intertextuality as One of the Possible Sources of Misunderstandig the Textbook Texts Intertextovost jako možný zdroj neporozumění učebnímu textu Intertextovost jako možný zdroj neporozumění učebnímu textu
skos:prefLabel
Intertextovost jako možný zdroj neporozumění učebnímu textu Intertextuality as One of the Possible Sources of Misunderstandig the Textbook Texts Intertextovost jako možný zdroj neporozumění učebnímu textu
skos:notation
RIV/00216208:11410/12:10126579!RIV13-MSM-11410___
n6:predkladatel
n7:orjk%3A11410
n4:aktivita
n18:I
n4:aktivity
I
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n13:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n11:2729415
n4:druhVysledku
n16:J
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
142699
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/12:10126579
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:klicovaSlova
text comprehension; textbook; interpretation; perception of a text; Intertextuality
n4:klicoveSlovo
n8:text%20comprehension n8:textbook n8:Intertextuality n8:perception%20of%20a%20text n8:interpretation
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[8EB7CCF554DE]
n4:nazevZdroje
Didaktické studie
n4:obor
n15:AI
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n4:svazekPeriodika
4
n4:tvurceVysledku
Holanová, Radka
s:issn
1804-1221
s:numberOfPages
14
n17:organizacniJednotka
11410