This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10133869%21RIV14-MSM-11410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10133869%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Stať se věnuje předmětu didaktického výzkumu a teorie v estetickém vzdělávaní. Usiluje o takové zobecnění, které dovoluje promýšlet interdisciplinární vztahy jak mezi didaktikami v estetické, tak vůči jiným vzdělávacím oblastem. Goodmanova estetická teorie reference a její zaměření na denotaci, exemplifikaci a expresi je v tomto pojetí hlavním zdrojem explikací. Exprese je analyzována jako příznačný a zobecňující typ reprezentačních aktivit v estetických oborech vzdělávání. The article deals with the object of didactic research and theory in aesthetics education. It strives after such generalization, which allows one to think out interdisciplinary relations between didactics within the field of aesthetics as well as to other educational areas. Goodman's aesthetics theory of symbolization and its focusing on denotation, exemplification and expression is the main source for explanations in this approach. Expression is analyzed as a symptomatic and aggregate type of representational activities in the aesthetics disciplines of education. Stať se věnuje předmětu didaktického výzkumu a teorie v estetickém vzdělávaní. Usiluje o takové zobecnění, které dovoluje promýšlet interdisciplinární vztahy jak mezi didaktikami v estetické, tak vůči jiným vzdělávacím oblastem. Goodmanova estetická teorie reference a její zaměření na denotaci, exemplifikaci a expresi je v tomto pojetí hlavním zdrojem explikací. Exprese je analyzována jako příznačný a zobecňující typ reprezentačních aktivit v estetických oborech vzdělávání.
dcterms:title
On object of didactics in aesthetics education K předmětu didaktik v estetických oborech vzdělávání K předmětu didaktik v estetických oborech vzdělávání
skos:prefLabel
On object of didactics in aesthetics education K předmětu didaktik v estetických oborech vzdělávání K předmětu didaktik v estetických oborech vzdělávání
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10133869!RIV14-MSM-11410___
n9:predkladatel
n17:orjk%3A11410
n3:aktivita
n19:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620862)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:8238154
n3:druhVysledku
n8:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
206888
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10133869
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
content representation; aesthetics education; didactic transformation of educational content; Didactics
n3:klicoveSlovo
n7:Didactics n7:content%20representation n7:didactic%20transformation%20of%20educational%20content n7:aesthetics%20education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[74B4C36A91F2]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2011
n3:svazekPeriodika
21
n3:tvurceVysledku
Slavík, Jan
n3:zamer
n18:MSM0021620862
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
19
n12:organizacniJednotka
11410