This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10126849%21RIV13-MSM-11410___/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10126849%21RIV13-MSM-11410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper deals with the Bologna Process and its implication to teacher training in the Czech Republic. It presents results of the questionnaire survey among students at Charles University in Prague - Faculty of Education. We studied students' opinions about the transition from the five-year one-stage study leading to Master's degree to the two-stage study leading to Bachelor's and Master's degrees introduced in 2006/2007 at the Faculty. We also found out their opinions about several aspects of the new two-stage study. The data collection was conducted during winter semester 2010/2011. In total 126 students participated in our survey, 30 Bachelor's students and 96 Master's students, all participants in the current two-stage system. If these students had a choice, almost 70 % of them would prefer the current two-stage system. Bachelor's students were asked whether they are going to continue in the second stage leading to Master's degree. Most of them (90 %) answered %22yes%22, suggesting that the division in the two stages is more or less formal. Two-thirds of these students are going to pursue the Master's degree at the same faculty, i.e. Faculty of Education at Charles University in Prague. Masters students were asked to compare study load in the two stages of the new system. Half of these students consider the study load comparable in the two stages. By the rest of the students, the opinion that the study load is higher in the second stage prevails. Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla %22ano%22, což poukazuje na to, že rozdělení do dvou fází studia je více méně formální záležitostí. Dvě třetiny těchto studentů hodlají pokračovat v magisterském studiu na té samé fakultě, tj. Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Studenti magisterského studia srovnávali studijní zatěž dvou fází strukturovaného studia. Polovina těchto studentů považuje obě fáze z tohoto pohledlu za srovnatelné. U zbytku studentů převažuje názor, že studijní zátěž je v druhé fázi větší. Tento příspěvek se zabývá Boloňským procesem a jeho dopady na vzdělávání učitelů v České republice. Prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi studenty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Jsou zjišťovány názory studentů na přechod z pětiletého neděleného magisterského studia ke strukturovanému studiu zavedeného na uvedené fakultě v roce 2006/2007. Dále jsou zjišťovány i jejich názory na strukturované studium samotné. Data byla sbírána během zimního semestru 2010/2011. Průzkumu se celkově zúčastnilo 126 studentů, z toho 30 studentů bakalářského studia a 96 studentů navazujícího magisterského studia, přičemž všichni studenti jsou studenti nového strukturovaného studia. Kdyby studenti měli možnost volby mezi strukturovaným studiem a neděleným studiem, téměř 70 % z nich by dalo přednost strukturovanému studiu. Studenti bakalářského studia byli dotazování, zda-li hodlají pokračovat v navazujícím magisterském studiu. Většina z nich (90%) odpověděla %22ano%22, což poukazuje na to, že rozdělení do dvou fází studia je více méně formální záležitostí. Dvě třetiny těchto studentů hodlají pokračovat v magisterském studiu na té samé fakultě, tj. Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Studenti magisterského studia srovnávali studijní zatěž dvou fází strukturovaného studia. Polovina těchto studentů považuje obě fáze z tohoto pohledlu za srovnatelné. U zbytku studentů převažuje názor, že studijní zátěž je v druhé fázi větší.
dcterms:title
Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty Evaluation of the new two-stage teacher training by students at Charles University in Prague - Faculty of Education
skos:prefLabel
Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty Evaluation of the new two-stage teacher training by students at Charles University in Prague - Faculty of Education Hodnocení strukturovaného studia učitelství studenty Univerzity Karlovy v Praze - Pedagogické fakulty
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10126849!RIV13-MSM-11410___
n7:predkladatel
n19:orjk%3A11410
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021620862)
n4:dodaniDat
n15:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n14:1549243 n14:8400105
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n22:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
202534
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10126849
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
teacher training in the Czech Republic; five-year one-stage study leading to Master's degree; two-stage study leading to Bachelor's and Master's degrees; Bologna Declaration; Bologna Process
n4:klicoveSlovo
n5:Bologna%20Process n5:Bologna%20Declaration n5:teacher%20training%20in%20the%20Czech%20Republic n5:five-year%20one-stage%20study%20leading%20to%20Master%27s%20degree n5:two-stage%20study%20leading%20to%20Bachelor%27s%20and%20Master%27s%20degrees
n4:kontrolniKodProRIV
[1DA2B565AE64]
n4:mistoKonaniAkce
Jasna, Slovensko
n4:mistoVydani
Bratislava
n4:nazevZdroje
Škola - statistický element v sociálnej dynamike
n4:obor
n12:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n4:tvurceVysledku
Voňková, Hana Bendl, Stanislav
n4:typAkce
n21:WRD
n4:zahajeniAkce
2011-10-10+02:00
n4:zamer
n9:MSM0021620862
s:numberOfPages
7
n16:hasPublisher
lura Edition
n10:isbn
978-80-8078-459-1
n18:organizacniJednotka
11410