This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111100%21RIV12-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111100%21RIV12-MSM-11410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The article concerns with the topic of education in the context of the philosophy of Jan Patočka. It reveals the relationship between Patočka's theory of education as a movement of human existence and modern European traditions. Education is understood as both dialogue and conflict across the generations; as both continuity of culture and discontinuity of necessary metamorphoses. Článek se věnuje otázce výchovy v kontextu filosofie Jana Patočky. Článek poukazuje na vztah mezi Patočkovou teorií výchovy jakožto životním pohybem a moderní evropskou tradicí. Výchova je chápána jako současně probíhající mezigenerační dialog i mezigenerační konflikt, jako zároveň kontinuita kultury i diskontinuita nutných proměn. Článek se věnuje otázce výchovy v kontextu filosofie Jana Patočky. Článek poukazuje na vztah mezi Patočkovou teorií výchovy jakožto životním pohybem a moderní evropskou tradicí. Výchova je chápána jako současně probíhající mezigenerační dialog i mezigenerační konflikt, jako zároveň kontinuita kultury i diskontinuita nutných proměn.
dcterms:title
Education as a Life Movement Výchova jako životní pohyb Výchova jako životní pohyb
skos:prefLabel
Výchova jako životní pohyb Education as a Life Movement Výchova jako životní pohyb
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10111100!RIV12-MSM-11410___
n8:predkladatel
n11:orjk%3A11410
n3:aktivita
n7:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n16:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:9855521
n3:druhVysledku
n13:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
239794
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10111100
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Jan Patocka; Philosophy of Education; Philosophy; Life Movement; Education
n3:klicoveSlovo
n4:Education n4:Jan%20Patocka n4:Philosophy%20of%20Education n4:Life%20Movement n4:Philosophy
n3:kontrolniKodProRIV
[8C0250C38809]
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Kontexty filozofie výchovy v historickej a súčasnej perspektíve
n3:obor
n18:AA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
428
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2011
n3:tvurceVysledku
Pelcová, Naděžda
s:numberOfPages
10
n17:hasPublisher
Trnavská univerzita Pedagogická fakulta
n6:isbn
978-80-8082-439-6
n5:organizacniJednotka
11410