This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008%21RIV13-MSM-11410___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008%21RIV13-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošli prvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe. Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošli prvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe. This article gives a description of two models of teaching practice at The Faculty of Education of Charles University in Prague. The first model represents so called 'clinical semester' which was attended by the last students of non-structured (M.Ed.) studies in the spring semester of the academic year 2008/2009. The second (new) model has been developed in the context of faculty's transition to structured studies which will be launched in the academic year 2009/2010. The article describes the results of a scientific research the aim of which was to gather opinions and comments from those students who were the last ones to attend the first (old) model of teaching practice. It is our intention to make use of their viewpoints and suggestions for the purpose of the continuous development of the new model of teaching practice.
dcterms:title
The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu. Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.
skos:prefLabel
Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu. Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu. The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10111008!RIV13-MSM-11410___
n6:predkladatel
n7:orjk%3A11410
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620862)
n3:dodaniDat
n18:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:1549243 n4:3276864
n3:druhVysledku
n20:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240801
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10111008
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
attitude questionnaire; structured studies; practice school; teaching practice supervisor; continuous teaching practice; teaching practice; integrated seminars; clinical semester
n3:klicoveSlovo
n10:practice%20school n10:clinical%20semester n10:structured%20studies n10:teaching%20practice%20supervisor n10:integrated%20seminars n10:continuous%20teaching%20practice n10:teaching%20practice n10:attitude%20questionnaire
n3:kontrolniKodProRIV
[0F0FB0056894]
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
55
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2011
n3:tvurceVysledku
Bendl, Stanislav Mojžíšová, Jarmila
n3:zamer
n8:MSM0021620862
s:numberOfPages
9
n5:hasPublisher
OZ V4
n19:isbn
978-80-89443-04-8
n21:organizacniJednotka
11410