This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107913%21RIV12-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107913%21RIV12-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
he book chapter deals with the issue of pupils transition from the first stage to the second stage of the basic school from the school principals point of view. It is based on the qualitative methodology and on focus groups interviews. Kapitola se zabývá pohledem ředitelů základních škol na přechod žáků mezi prvním a druhým stupněm. Je zpracována kvalitativní analýzou dat získaných ze skupinových rozhovorů. Zabývá se vztahy mezi učiteli obou stupňů, způsoby propojování obou stupňů, přechodem žáků mezi stupni a také související problematikou víceletých gymnázií. Kapitola se zabývá pohledem ředitelů základních škol na přechod žáků mezi prvním a druhým stupněm. Je zpracována kvalitativní analýzou dat získaných ze skupinových rozhovorů. Zabývá se vztahy mezi učiteli obou stupňů, způsoby propojování obou stupňů, přechodem žáků mezi stupni a také související problematikou víceletých gymnázií.
dcterms:title
První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ First stage and the second stage of the basic school : School principals point of view. První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ
skos:prefLabel
První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ První a druhý stupeň optikou ředitelů ZŠ First stage and the second stage of the basic school : School principals point of view.
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10107913!RIV12-MSM-11410___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A11410
n4:aktivita
n16:P
n4:aktivity
P(LC06046)
n4:dodaniDat
n7:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n5:7117256
n4:druhVysledku
n10:C
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
225064
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10107913
n4:jazykVysledku
n8:cze
n4:klicovaSlova
focus groups; school principals; transition between stages; basic school stages
n4:klicoveSlovo
n9:school%20principals n9:focus%20groups n9:basic%20school%20stages n9:transition%20between%20stages
n4:kontrolniKodProRIV
[4147D57992DC]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden.
n4:nazevZdroje
Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
349
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n20:LC06046
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2011
n4:tvurceVysledku
Černý, Karel
s:numberOfPages
18
n6:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n17:isbn
978-80-246-2043-5
n18:organizacniJednotka
11410