This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107891%21RIV12-MSM-11410___/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10107891%21RIV12-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
dcterms:description
The chapter concentrates to history and development of schooling on the level 1 and 2 since beginning of general education till now in the Czech environment. Main milestones of development of the model of basic school are identified in the context of social and political processes, and educational reforms. The analysis concentrates to conceptual, legislative and programmative levels and consequences for organization of basic education. Relations between 1th and 2nd level, the position in the structure of educational system and ties to higher levels are stressed. Kapitola se zabývá historií a vývojem 1. a 2. stupně školního vzdělávání od zavedení všeobecného vzdělávání do současnosti v českém prostředí. Identifikuje hlavní milníky vývoje modelu základní školy v kontextu sociálních a politických procesů a školských reforem. Analýza se soustřeďuje zejména na konceptuální, legislativní a programovou rovinu a důsledky pro organizační řešení základního vzdělávání. Důraz je položen na vztah mezi 1. a 2. stupněm, postavení ve struktuře školského systému a vazby na vyšší stupně vzdělávání. Kapitola se zabývá historií a vývojem 1. a 2. stupně školního vzdělávání od zavedení všeobecného vzdělávání do současnosti v českém prostředí. Identifikuje hlavní milníky vývoje modelu základní školy v kontextu sociálních a politických procesů a školských reforem. Analýza se soustřeďuje zejména na konceptuální, legislativní a programovou rovinu a důsledky pro organizační řešení základního vzdělávání. Důraz je položen na vztah mezi 1. a 2. stupněm, postavení ve struktuře školského systému a vazby na vyšší stupně vzdělávání.
dcterms:title
Development of primary and lower secondary school in the Czech context Vývoj primární a nižší sekundární školy v českém kontextu Vývoj primární a nižší sekundární školy v českém kontextu
skos:prefLabel
Vývoj primární a nižší sekundární školy v českém kontextu Development of primary and lower secondary school in the Czech context Vývoj primární a nižší sekundární školy v českém kontextu
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10107891!RIV12-MSM-11410___
n7:predkladatel
n15:orjk%3A11410
n4:aktivita
n14:P
n4:aktivity
P(LC06046)
n4:dodaniDat
n8:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n11:4706218
n4:druhVysledku
n10:C
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
240921
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10107891
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
transition; selection; comprehensive school; organizational solution; institution; compulsory education
n4:klicoveSlovo
n16:compulsory%20education n16:selection n16:comprehensive%20school n16:organizational%20solution n16:transition n16:institution
n4:kontrolniKodProRIV
[909BCEE812C9]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden.
n4:nazevZdroje
Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.
n4:obor
n5:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
349
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n9:LC06046
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n4:tvurceVysledku
Walterová, Eliška
s:numberOfPages
35
n13:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n20:isbn
978-80-246-2043-5
n12:organizacniJednotka
11410