This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10105625%21RIV12-MSM-11410___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10105625%21RIV12-MSM-11410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Analyticko-srovnávací studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání, probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4 - 9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola, napsaná švédským autorem, přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962, přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. Analyticko-srovnávací studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání, probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém Švédska. Kapitoly 4 - 9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata švédské vzdělávací politiky v oblasti školního vzdělávání - soukromých škol, evaluace škol a hodnocení žáků, kurikula, spravedlivosti ve školním vzdělávání, národnostních a etnických menšin ve švédském školním vzdělávání a jazyků a jazykového vzdělávání ve Švédsku. Poslední kapitola, napsaná švédským autorem, přináší popis vzdělávacích politik od zavedení povinné základní školy v roce 1962, přes restrukturalizační opatření zavedená na počátku 90. let až po změny schválené v roce 2010. The presented analytical study consists of ten chapters. First, it characterizes the context in which the subject of our study, i.e. school education, takes place. Furthermore, it presents Swedish educational policy, and characterizes the educational system of Sweden. Chapters 4-9 provide a detailed view on current topics of the Swedish educational policy in the field of school education - private schools, curriculum, evaluation of schools and assessment of students, fairness in school education, national and ethnic minorities in Swedish school education, as well as languages and language education in Sweden. The last chapter, written by a Swedish author, represents a summary of the whole issue.
dcterms:title
School Education in Sweden Školní vzdělávání ve Švédsku Školní vzdělávání ve Švédsku
skos:prefLabel
Školní vzdělávání ve Švédsku School Education in Sweden Školní vzdělávání ve Švédsku
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10105625!RIV12-MSM-11410___
n6:predkladatel
n21:orjk%3A11410
n4:aktivita
n10:P
n4:aktivity
P(LC06046)
n4:dodaniDat
n7:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n8:5779553 n8:8724229 n8:8144818
n4:druhVysledku
n16:B
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
229699
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10105625
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
language education; national minorities; fairness in school education; assessment of students; evaluation of schools; curriculum; private schools; educational system; educational policy
n4:klicoveSlovo
n11:assessment%20of%20students n11:evaluation%20of%20schools n11:national%20minorities n11:language%20education n11:educational%20system n11:educational%20policy n11:fairness%20in%20school%20education n11:curriculum n11:private%20schools
n4:kontrolniKodProRIV
[6C97C96CDC6C]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Školní vzdělávání ve Švédsku
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetStranKnihy
190
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:projekt
n13:LC06046
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2011
n4:tvurceVysledku
Greger, David Dvořák, Dominik Ježková, Věra Daun, Holger
s:numberOfPages
190
n9:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n20:isbn
978-80-246-2021-3
n12:organizacniJednotka
11410