This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10104034%21RIV12-MSM-11410___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10104034%21RIV12-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
The paper is focused on the issue of writing dictation and spelling traps examinations of the Czech language at first primary school. The presented findings from the practice they want to bring the current state of the mentioned problems, the difficulties faced by teachers and pupils to 1 grade of primary schools. It offers various ways of writing dictations and interesting ideas for teaching the Czech language, which may not always serve as a means of classification. Teachers can also apply to the teaching of pupils with different mother tongue. Thanks to the unconventional, often funny approach to teaching pupils lose antipathy to writing dictations, frequent break down their fears in the Czech language and students can expect an increase in the level of knowledge and spelling skills Příspěvek je zaměřen na problematiku psaní diktátů a jiného prověřování pravopisných nástrah českého jazyka na 1. stupni základní školy. Prezentované poznatky z praxe chtějí přiblížit současný stav zmiňované problematiky, obtíže, se kterými se setkávají učitelé a žáci na 1. stupni základních škol. Nabízí rozmanité způsoby psaní diktátů a zajímavé náměty pro výuku českého jazyka, které nemusí vždy sloužit jako prostředek ke klasifikaci. Učitelé je mohou aplikovat rovněž do výuky žáků s odlišným mateřským jazykem. Díky netradičnímu, mnohdy i zábavnému pojetí výuky ztrácejí žáci antipatii k psaní diktátů, odbourávají se jejich časté obavy z českého jazyka a u žáků lze předpokládat zvýšení úrovně pravopisných vědomostí a dovedností. Příspěvek je zaměřen na problematiku psaní diktátů a jiného prověřování pravopisných nástrah českého jazyka na 1. stupni základní školy. Prezentované poznatky z praxe chtějí přiblížit současný stav zmiňované problematiky, obtíže, se kterými se setkávají učitelé a žáci na 1. stupni základních škol. Nabízí rozmanité způsoby psaní diktátů a zajímavé náměty pro výuku českého jazyka, které nemusí vždy sloužit jako prostředek ke klasifikaci. Učitelé je mohou aplikovat rovněž do výuky žáků s odlišným mateřským jazykem. Díky netradičnímu, mnohdy i zábavnému pojetí výuky ztrácejí žáci antipatii k psaní diktátů, odbourávají se jejich časté obavy z českého jazyka a u žáků lze předpokládat zvýšení úrovně pravopisných vědomostí a dovedností.
dcterms:title
Chybami se učíme chyby aneb jak netradičně na diktáty Errors or mistakes, we learn how unusual the dictation Chybami se učíme chyby aneb jak netradičně na diktáty
skos:prefLabel
Chybami se učíme chyby aneb jak netradičně na diktáty Chybami se učíme chyby aneb jak netradičně na diktáty Errors or mistakes, we learn how unusual the dictation
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10104034!RIV12-MSM-11410___
n11:predkladatel
n16:orjk%3A11410
n4:aktivita
n15:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n6:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n12:2113201
n4:druhVysledku
n14:J
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
190384
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10104034
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
poll; practical suggestions; error; dictation
n4:klicoveSlovo
n5:practical%20suggestions n5:poll n5:error n5:dictation
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[DA625446E601]
n4:nazevZdroje
Didaktické studie
n4:obor
n13:AI
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2011
n4:svazekPeriodika
3
n4:tvurceVysledku
Babušová, Gabriela
s:issn
1804-1221
s:numberOfPages
9
n18:organizacniJednotka
11410