This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099029%21RIV12-GA0-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099029%21RIV12-GA0-11410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie je zaměřena na problematiku příležitostí k rozvíjení klíčové kompetence k učení ve výuce. Popisuje rámec zkoumání kompetence k učení ve dvou typech nižšího sekundárního stupně, tj. výzkumně se soustředí na problematiku diferenciace školou ve vztahu ke kvalitě vzdělávání. Nabízí jeden z možných přístupů k měření kvality výuky z tohoto hlediska prostřednictvím pozorování a následného posouzení. Použitá metoda vykazuje vysokou míru shody při nezávislém posuzování. Výsledky srovnávacího výzkumu na více než stovce pozorovaných hodin neprokázaly, že by se výuka na obou typech vzdělávacích institucí v daných aspektech lišila. The study aims at the opportunities of key learning competences development in the process of teaching. Learning competence framework is observed in two types of secondary grade, concentrating on the differentiation by school in relation to the quality of education. The study offers an optional approach to measuring the quality of education in this aspect through observation and a follow up evaluation. The used method shows a high degree of conformity at independent observation. The results of comparative research carried out in over a hundred of observed lessons did not demonstrate any differences in the given aspects at both types of educational institutions. Studie je zaměřena na problematiku příležitostí k rozvíjení klíčové kompetence k učení ve výuce. Popisuje rámec zkoumání kompetence k učení ve dvou typech nižšího sekundárního stupně, tj. výzkumně se soustředí na problematiku diferenciace školou ve vztahu ke kvalitě vzdělávání. Nabízí jeden z možných přístupů k měření kvality výuky z tohoto hlediska prostřednictvím pozorování a následného posouzení. Použitá metoda vykazuje vysokou míru shody při nezávislém posuzování. Výsledky srovnávacího výzkumu na více než stovce pozorovaných hodin neprokázaly, že by se výuka na obou typech vzdělávacích institucí v daných aspektech lišila.
dcterms:title
Opportunities to develop learn to learn competences : A comparison between basic (elementary) schools and extended gymnasiums (early-star academic high schools) Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií
skos:prefLabel
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií Opportunities to develop learn to learn competences : A comparison between basic (elementary) schools and extended gymnasiums (early-star academic high schools)
skos:notation
RIV/00216208:11410/11:10099029!RIV12-GA0-11410___
n6:predkladatel
n13:orjk%3A11410
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(GA406/08/0258)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n14:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3418650
n3:druhVysledku
n15:J
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223362
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/11:10099029
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
quality in education; observation form; educational evaluation; classroom observation; lower secondary school level; differentiation by school; learn to learn competence; key competence
n3:klicoveSlovo
n4:observation%20form n4:key%20competence n4:quality%20in%20education n4:learn%20to%20learn%20competence n4:differentiation%20by%20school n4:classroom%20observation n4:lower%20secondary%20school%20level n4:educational%20evaluation
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[16EBFCCED548]
n3:nazevZdroje
Pedagogika
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n11:GA406%2F08%2F0258
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2011
n3:svazekPeriodika
61
n3:tvurceVysledku
Kasíková, Hana Chvál, Martin
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
19
n12:organizacniJednotka
11410