This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081627%21RIV11-MSM-11410___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081627%21RIV11-MSM-11410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This article describes a type of so called ?clinical semester?, which is a specific model of teaching practice. The last students of non-structured (M.Ed.) studies are currently taking part in this model at The Faculty of Education of Charles University in Prague. The analysis of this teaching practice model could serve as a source of inspiration for the new model of teaching practice that will be launched in the fall semester of the academic year 2009/2010, which is linked with the introduction of structured studies. Příspěvek popisuje model tzv. klinického semestru ? specifického modelu pedagogické praxe. Tímto modelem procházejí v současné době na PedF UK v Praze poslední studenti nestrukturovaného (magisterského) studia. Analýza tohoto modelu pedagogické praxe může sloužit jako inspirace pro nový model pedagogické praxe, který bude na PedF UK zahájen v letním semestru akademického roku 2009/2010 v souvislosti se zavedením strukturovaných studií. Příspěvek popisuje model tzv. klinického semestru ? specifického modelu pedagogické praxe. Tímto modelem procházejí v současné době na PedF UK v Praze poslední studenti nestrukturovaného (magisterského) studia. Analýza tohoto modelu pedagogické praxe může sloužit jako inspirace pro nový model pedagogické praxe, který bude na PedF UK zahájen v letním semestru akademického roku 2009/2010 v souvislosti se zavedením strukturovaných studií.
dcterms:title
CLINICAL SEMESTER? THROUGH THE EYES OF STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION OF CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE AS A SOURCE OF POSSIBLE INSPIRATION FOR THE NEW TYPE OF TEACHING PRACTICE IN MASTER?S POSTGRADUATE STUDIES Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu. Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.
skos:prefLabel
Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu. CLINICAL SEMESTER? THROUGH THE EYES OF STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION OF CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE AS A SOURCE OF POSSIBLE INSPIRATION FOR THE NEW TYPE OF TEACHING PRACTICE IN MASTER?S POSTGRADUATE STUDIES Klinický semestr očima studentů PedF UK v Praze jako zdroj možné inspirace pro nový typ praxe v navazujícím magisterském studiu.
skos:notation
RIV/00216208:11410/10:10081627!RIV11-MSM-11410___
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620862)
n3:dodaniDat
n14:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3276864 n10:1549243
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
266505
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/10:10081627
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
clinical semstr, a specific model of teaching practice, non-structured (M.Ed.) studies, structured studies
n3:klicoveSlovo
n12:structured%20studies n12:clinical%20semstr n12:non-structured%20%28M.Ed.%29%20studies n12:a%20specific%20model%20of%20teaching%20practice
n3:kontrolniKodProRIV
[87AC4B5B0063]
n3:mistoVydani
Plzeň
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Hledisko kvality v přípravě učitelů
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
204
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2010
n3:tvurceVysledku
Bendl, Stanislav Mojžíšová, Jarmila
n3:zamer
n16:MSM0021620862
s:numberOfPages
7
n4:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n8:isbn
978-80-7043-869-5
n17:organizacniJednotka
11410