This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081545%21RIV11-MSM-11410___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10081545%21RIV11-MSM-11410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Results of comparative research which analysed documents defining teacher quality at national and European level. Prezentace výsledků komparativního výzkumu analyzující dokumenty, které na národní a evropské úrovni definují kvalitu učitele. Prezentace výsledků komparativního výzkumu analyzující dokumenty, které na národní a evropské úrovni definují kvalitu učitele.
dcterms:title
Evropské přístupy k pojetí kvality učitele optikou formálních dokumentů Europeans Approaches to the Concept of T eacher Quality ? Through the Lens of Formal Documents Evropské přístupy k pojetí kvality učitele optikou formálních dokumentů
skos:prefLabel
Evropské přístupy k pojetí kvality učitele optikou formálních dokumentů Europeans Approaches to the Concept of T eacher Quality ? Through the Lens of Formal Documents Evropské přístupy k pojetí kvality učitele optikou formálních dokumentů
skos:notation
RIV/00216208:11410/10:10081545!RIV11-MSM-11410___
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620862)
n3:cisloPeriodika
3-4
n3:dodaniDat
n11:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n15:5051851
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
258101
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/10:10081545
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Teacher quality, comparative analysis, formal documents, education policy
n3:klicoveSlovo
n12:comparative%20analysis n12:education%20policy n12:formal%20documents n12:Teacher%20quality
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[C52B1BB2401A]
n3:nazevZdroje
Pedagogika
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2010
n3:svazekPeriodika
60
n3:tvurceVysledku
Spilková, Vladimíra
n3:zamer
n18:MSM0021620862
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
11
n7:organizacniJednotka
11410