This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10062291%21RIV11-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10062291%21RIV11-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Tématem empiricky laděné studie je percepce budoucnosti české školy. Vychází z analýzy dat z kvantitativního výzkumu veřejného mínění dospělé české populace a také z analýzy dat šetřící názory rodičů, jakožto specifické zájmové skupiny více spjaté a znalé reality české školy. To umožňuje pokus o syntézu těchto analýz. Teoreticky je studie ukotvena zejména v konceptu ?Demand-led Schooling? a kontextu experty OECD rozpracovaných scénářů školy budoucnosti. Tématem empiricky laděné studie je percepce budoucnosti české školy. Vychází z analýzy dat z kvantitativního výzkumu veřejného mínění dospělé české populace a také z analýzy dat šetřící názory rodičů, jakožto specifické zájmové skupiny více spjaté a znalé reality české školy. To umožňuje pokus o syntézu těchto analýz. Teoreticky je studie ukotvena zejména v konceptu ?Demand-led Schooling? a kontextu experty OECD rozpracovaných scénářů školy budoucnosti. What is the perception of the probable as well as desirable future of schooling among Czech general public? And what is the perception among parents in comparison with the general public? The study which tries to answer these questions is based on survey dates. The survey topic in general and survey questions in particular were inspired by the OECD future schooling scenarios.
dcterms:title
Pohledy na budoucnost české školy : rodiče a veřejnost Pohledy na budoucnost české školy : rodiče a veřejnost Future of the Czech schooling as seen by parents and general public
skos:prefLabel
Future of the Czech schooling as seen by parents and general public Pohledy na budoucnost české školy : rodiče a veřejnost Pohledy na budoucnost české školy : rodiče a veřejnost
skos:notation
RIV/00216208:11410/10:10062291!RIV11-MSM-11410___
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(LC06046)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n17:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:7117256 n8:8144818 n8:3418650 n8:4706218
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
279498
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/10:10062291
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
parents; , general public; desirable future of school; quantitative research; future of schooling scenarios
n3:klicoveSlovo
n4:quantitative%20research n4:future%20of%20schooling%20scenarios n4:desirable%20future%20of%20school n4:general%20public n4:%20 n4:parents
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[39846FB849DA]
n3:nazevZdroje
Orbis scholae
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n10:LC06046
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2010
n3:svazekPeriodika
4
n3:tvurceVysledku
Černý, Karel Chvál, Martin Greger, David Walterová, Eliška
s:issn
1802-4637
s:numberOfPages
17
n6:organizacniJednotka
11410