This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222221%21RIV10-MSM-11410___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222221%21RIV10-MSM-11410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hra jako jedna z aktivizujících metod výuky vede k rozvoji tvořivosti, samostatnosti žáků, k získání kompetence řešit problémy a lze ji využít ve všech fázích výuky. V současnosti tyto aspekty zvýrazňují možnosti dostupných ICT. Samostatná tvorba a využití her s využitím ICT byla zařazena do programu výuky didaktiky chemie na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě, s příznivým ohlasem studentů. Příspěvek uvádí možnosti tvorby her s chemickou tématikou pro interaktivní tabuli. A game as an activating educational method leads to development of pupils’ creativity and independence. It also increases the competence of solving problems and it can be used in all educational stages. Nowadays this can be achieved by means of ICT. Individual creating of and use of games using ICT has been successfully included in teacher-training courses conducted by the Department of chemistry and chemistry didactics at Charles University in Prague – Faculty of Education and is greatly appreciated by students. The paper shows several ways of creating games with chemical subject for an interactive whiteboard. Hra jako jedna z aktivizujících metod výuky vede k rozvoji tvořivosti, samostatnosti žáků, k získání kompetence řešit problémy a lze ji využít ve všech fázích výuky. V současnosti tyto aspekty zvýrazňují možnosti dostupných ICT. Samostatná tvorba a využití her s využitím ICT byla zařazena do programu výuky didaktiky chemie na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě, s příznivým ohlasem studentů. Příspěvek uvádí možnosti tvorby her s chemickou tématikou pro interaktivní tabuli.
dcterms:title
Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie Games on an interactive whiteboard in chemical education Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie
skos:prefLabel
Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie Games on an interactive whiteboard in chemical education Hry na interaktivní tabuli ve výuce chemie
skos:notation
RIV/00216208:11410/09:00222221!RIV10-MSM-11410___
n3:aktivita
n21:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620862)
n3:dodaniDat
n13:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8202990 n10:3047547
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
317974
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/09:00222221
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
games; interactive whiteboard; chemical education
n3:klicoveSlovo
n4:interactive%20whiteboard n4:chemical%20education n4:games
n3:kontrolniKodProRIV
[3BC88E40C28E]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics XIX.
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2009
n3:tvurceVysledku
Beneš, Pavel Adamec, Martin
n3:typAkce
n12:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-09-14+02:00
n3:zamer
n17:MSM0021620862
s:numberOfPages
6
n15:hasPublisher
Gaudeamus
n11:isbn
978-80-7041-839-0
n9:organizacniJednotka
11410