This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110975%21RIV09-MSM-11410___/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110975%21RIV09-MSM-11410___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Didaktická stať zaměřená na souvislosti mezi pojetím obsahu ve specializovaném vědeckém oboru a pojetím obsahu ve vyučovacím předmětu. Didactical article aimed on kontext between conception of content in scientific field and in learning subject. Didaktická stať zaměřená na souvislosti mezi pojetím obsahu ve specializovaném vědeckém oboru a pojetím obsahu ve vyučovacím předmětu.
dcterms:title
Vztah obor - vyučovací předmět jako metodologický problém Relationship between subject field and learning subject as a methodological problem Vztah obor - vyučovací předmět jako metodologický problém
skos:prefLabel
Vztah obor - vyučovací předmět jako metodologický problém Vztah obor - vyučovací předmět jako metodologický problém Relationship between subject field and learning subject as a methodological problem
skos:notation
RIV/00216208:11410/07:00110975!RIV09-MSM-11410___
n4:aktivita
n18:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021620862)
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n7:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n14:8238154
n4:druhVysledku
n16:J
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
461007
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/07:00110975
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
content; specialization; lesson; class
n4:klicoveSlovo
n13:specialization n13:content n13:lesson n13:class
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[A08BE8144D22]
n4:nazevZdroje
Orbis scholae
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n4:svazekPeriodika
2
n4:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Slavík, Jan
n4:zamer
n10:MSM0021620862
s:issn
1802-4637
s:numberOfPages
13
n6:organizacniJednotka
11410