This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007256%21RIV07-GA0-11410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007256%21RIV07-GA0-11410___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Student writing solutions to challenging mathematical problems, finite arithmetic structure, growth of mathematical understanding. Sepisování matematických výsledků, konečná aritmetická struktura, rozvoj matematického porozumění. Student writing solutions to challenging mathematical problems, finite arithmetic structure, growth of mathematical understanding.
dcterms:title
Mathematical writing and the development of understanding Psaní v matematice a vývoj porozumění Mathematical writing and the development of understanding
skos:prefLabel
Mathematical writing and the development of understanding Psaní v matematice a vývoj porozumění Mathematical writing and the development of understanding
skos:notation
RIV/00216208:11410/06:00007256!RIV07-GA0-11410___
n3:strany
425;425
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(GA406/02/0829)
n3:dodaniDat
n6:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n14:5607159
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
484406
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/06:00007256
n3:jazykVysledku
n17:eng
n3:klicovaSlova
Mathematical; writing; development; understanding
n3:klicoveSlovo
n5:development n5:understanding n5:Mathematical n5:writing
n3:kontrolniKodProRIV
[B4A686AB04D3]
n3:mistoVydani
Prague
n3:nazevZdroje
PME 30 : Proceedings of the 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol. 1
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n4:GA406%2F02%2F0829
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2006
n3:tvurceVysledku
Stehlíková, Naďa
s:issn
0771-100X
s:numberOfPages
1
n11:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n18:organizacniJednotka
11410