This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110861%21RIV09-MSM-11410___/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110861%21RIV09-MSM-11410___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Formativní hodnocení jako - časté, interaktivní hodnocení pokroku žáka v učení, porozumění učebním potřebám žáků a přizpůsobení výuky těmto potřebám – je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Formativní hodnocení jako - časté, interaktivní hodnocení pokroku žáka v učení, porozumění učebním potřebám žáků a přizpůsobení výuky těmto potřebám – je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Formative assessment – the frequent, interactive assessment of student understanding and progress to identify learning needs and shape teaching
dcterms:title
Formative assessment and curriculum reform Formativní hodnocení vzhledem k aktuálním otázkám kurikulární reformy Formativní hodnocení vzhledem k aktuálním otázkám kurikulární reformy
skos:prefLabel
Formative assessment and curriculum reform Formativní hodnocení vzhledem k aktuálním otázkám kurikulární reformy Formativní hodnocení vzhledem k aktuálním otázkám kurikulární reformy
skos:notation
RIV/00216208:11410/05:00110861!RIV09-MSM-11410___
n3:aktivita
n9:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n15:3119734
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
521970
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/05:00110861
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Formative; assessment; curriculum; reform
n3:klicoveSlovo
n5:assessment n5:curriculum n5:reform n5:Formative
n3:kontrolniKodProRIV
[7CAE2A2DCACD]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání?
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2005
n3:tvurceVysledku
Starý, Karel
n3:typAkce
n8:CST
n3:zahajeniAkce
2005-01-01+01:00
s:numberOfPages
4
n20:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n13:isbn
80-244-1079-6
n10:organizacniJednotka
11410