This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10291406%21RIV15-MSM-11320___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10291406%21RIV15-MSM-11320___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek představuje metodu oční kamery a její využití ve výzkumech ve fyzikálním vzdělávání. Oční kamera se poměrně často využívá ve výzkumu marketingu, medicíně, výzkumu čtení, vzdělávání sportovců apod.; v oblasti fyzikálního vzdělávání je použití této výzkumné metody poměrně vzácné. Článek uvádí přehled pěti studií, které se zaměřily na přístupy žáků při řešení úloh z mechaniky nebo elektřiny a magnetismu. Navíc uvádí jednu studii z oblasti vzdělávání v biologii. Metoda byla použita jak pro kvalitativní, tak pro kvantitativní typ výzkumu. Nejčastěji byly porovnávány charakteristiky očního zkoumání vizuálního materiálu pro výkonově různě úspěšné skupiny žáků. Zkoumáni byli studenti převážně z VŠ v počtu 11-43. Získané výsledky naznačují několik rozdílů v přístupu mezi žáky s horším a lepším výkonem. Limity metody jsou uvedeny v závěrečné části. Článek představuje metodu oční kamery a její využití ve výzkumech ve fyzikálním vzdělávání. Oční kamera se poměrně často využívá ve výzkumu marketingu, medicíně, výzkumu čtení, vzdělávání sportovců apod.; v oblasti fyzikálního vzdělávání je použití této výzkumné metody poměrně vzácné. Článek uvádí přehled pěti studií, které se zaměřily na přístupy žáků při řešení úloh z mechaniky nebo elektřiny a magnetismu. Navíc uvádí jednu studii z oblasti vzdělávání v biologii. Metoda byla použita jak pro kvalitativní, tak pro kvantitativní typ výzkumu. Nejčastěji byly porovnávány charakteristiky očního zkoumání vizuálního materiálu pro výkonově různě úspěšné skupiny žáků. Zkoumáni byli studenti převážně z VŠ v počtu 11-43. Získané výsledky naznačují několik rozdílů v přístupu mezi žáky s horším a lepším výkonem. Limity metody jsou uvedeny v závěrečné části. The paper presents eye-tracking research method and its use in physics education research. The method is widely used in marketing, reading research, in sportsmen education etc., however in PER it is rarely used. The paper presents five studies (and one more from biology education), which concerned students' problem solving (mechanics and electricity). The method was used for both qualitative and quantitative form of research. The most often used comparison of characteristic connected with eye focus was provided. Students prevalently studying at universities were tested; a number of a sample ranged 11-43. The results show several differences between high and low performing students. Limits of the method are presented as well.
dcterms:title
Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání Eye-Tracking Research Method in Physics Education Research Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání
skos:prefLabel
Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání Eye-Tracking Research Method in Physics Education Research Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání
skos:notation
RIV/00216208:11320/14:10291406!RIV15-MSM-11320___
n5:aktivita
n8:V
n5:aktivity
V
n5:cisloPeriodika
2
n5:dodaniDat
n9:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n10:2472333
n5:druhVysledku
n11:J
n5:duvernostUdaju
n6:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
55552
n5:idVysledku
RIV/00216208:11320/14:10291406
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
problem solving; electricity and magnetism; mechanics; physics education; eye-tracker
n5:klicoveSlovo
n12:physics%20education n12:electricity%20and%20magnetism n12:eye-tracker n12:problem%20solving n12:mechanics
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[A91C3D200F77]
n5:nazevZdroje
Scientia in educatione
n5:obor
n7:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n5:svazekPeriodika
5
n5:tvurceVysledku
Kekule, Martina
s:issn
1804-7106
s:numberOfPages
15
n16:organizacniJednotka
11320