This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10090082%21RIV12-GA0-11320___/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n23http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10090082%21RIV12-GA0-11320___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Ther can be many requirements on modern railway vehicles: they should inform us where we are and what are the opportunities to switch at the nearest station; propellent vehicles should be able to be driven from driving vehicles, if necessary; there should be an option to drive multiple propellent vehicles from a single control; vehicles hsould be able to report issues that happened, etc. Implmeentation of these functions requires the vehicles to be equipped by computers connected into vehicular or train network. The computers used in railway vehicles and networks where they are connected significantly differ from the ones for home or office use. Hence there is less developers for this specific environment. There is a movement to apply comon standards used also in Interenet in railway vehicles. It should speed up and make cheaper the development of the vehicular software. The use of TCP/IP will moreover brng th opportunity to connect remotely to some vehicular or train services. The intensive use of omputers and networks in railway vehicles has several not necessarily possitive effects. We talk about some of them. Na moderní kolejová vozidla můžeme klást mnoho požadavků: měla by nás informovat o tom, kde se nacházíme a jaké máme v nejbližší stanici přestupní možnosti; hnací vozidla by měla být ovladatelná i z řídících vozů, je-li to třeba; mělo by být možné ovládat více hnacích vozidel z jediného řídícího stanoviště; vozidla by měla být schopna nás podrobně informovat o problémech, pokud nějaké nastanou ... Implementace těchto funkcí vyžaduje, aby vozidla byla vybavena počítači propojenými do vozidlové či vlakové sítě. Počítače používané v kolejových vozidlech i sítě, do nichž jsou zapojeny, se výrazně liší od těch, které se nacházejí v domácnosti či kancelářích. Pro tato specifická prostředí je tak k dispozici méně vývojářů. Tomu se snaží čelit pracovní skupina definující nové standardy vlakové komunikace tím, že se je snaží vybudovat kolem technologií a protokolů známých z Internetu (ethernet, TCP, UDP, IP, ftp, http, ...). Doufají, že by se tím mohl vývoj softwaru pro kolejová vozidla zlevnit a zrychlit. Využití TCP/IP navíc přinese možnost vzdáleného přístupu k vybraným službám vozidel či vlaků. Intenzivní používání počítačů i sítí v kolejových vozidlech má několik ne nutně pozitivních důsledků. My se v našem příspěvku budeme zabývat alespoň některými z nich. Na moderní kolejová vozidla můžeme klást mnoho požadavků: měla by nás informovat o tom, kde se nacházíme a jaké máme v nejbližší stanici přestupní možnosti; hnací vozidla by měla být ovladatelná i z řídících vozů, je-li to třeba; mělo by být možné ovládat více hnacích vozidel z jediného řídícího stanoviště; vozidla by měla být schopna nás podrobně informovat o problémech, pokud nějaké nastanou ... Implementace těchto funkcí vyžaduje, aby vozidla byla vybavena počítači propojenými do vozidlové či vlakové sítě. Počítače používané v kolejových vozidlech i sítě, do nichž jsou zapojeny, se výrazně liší od těch, které se nacházejí v domácnosti či kancelářích. Pro tato specifická prostředí je tak k dispozici méně vývojářů. Tomu se snaží čelit pracovní skupina definující nové standardy vlakové komunikace tím, že se je snaží vybudovat kolem technologií a protokolů známých z Internetu (ethernet, TCP, UDP, IP, ftp, http, ...). Doufají, že by se tím mohl vývoj softwaru pro kolejová vozidla zlevnit a zrychlit. Využití TCP/IP navíc přinese možnost vzdáleného přístupu k vybraným službám vozidel či vlaků. Intenzivní používání počítačů i sítí v kolejových vozidlech má několik ne nutně pozitivních důsledků. My se v našem příspěvku budeme zabývat alespoň některými z nich.
dcterms:title
Bezpečnost v železniční dopravě Bezpečnost v železniční dopravě Security and Safety in Public Transportation
skos:prefLabel
Bezpečnost v železniční dopravě Bezpečnost v železniční dopravě Security and Safety in Public Transportation
skos:notation
RIV/00216208:11320/11:10090082!RIV12-GA0-11320___
n10:predkladatel
n22:orjk%3A11320
n3:aktivita
n12:Z n12:P
n3:aktivity
P(GA201/09/0983), Z(MSM0021620838)
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n15:8490767 n15:2321084
n3:druhVysledku
n23:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
188133
n3:idVysledku
RIV/00216208:11320/11:10090082
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
communication; software; public transportation; security and safety
n3:klicoveSlovo
n17:software n17:public%20transportation n17:security%20and%20safety n17:communication
n3:kontrolniKodProRIV
[B6BA55B74057]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Proceedings of Cyber Terrorism and Crime Conference 2011
n3:obor
n16:AQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n19:GA201%2F09%2F0983
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n3:tvurceVysledku
Žemlička, Michal Lasák, Petr
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-06-14+02:00
n3:zamer
n13:MSM0021620838
s:numberOfPages
18
n18:hasPublisher
České vysoké učení technické v Praze
n8:isbn
978-80-01-04846-7
n7:organizacniJednotka
11320