This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11320%2F10%3A10032072%21RIV11-MSM-11320___/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11320%2F10%3A10032072%21RIV11-MSM-11320___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Stoupající tlak z komerční sféry na okamžitou připravenost studentů implementovat reálná řešení vede k pposunu charakteru vyučovaných předmětů směrem k praktickým dovednostem. V důsledku toho se významně zvyšují personální nároky na vedení výuky, zejména vyhodnocování studentských prací a testování nabytých znalostí a dovedností. Vzniklou situaci řešíme použitím poloautomatických nástrojů pro zadávání a vyhodnocování praktických programátorských úloh. Náš příspěvek shrnuje dlouholeté zkušenosti s nasazením těchto nástrojů při výuce celé řady předmětů na MFF UK v Praze. Stoupající tlak z komerční sféry na okamžitou připravenost studentů implementovat reálná řešení vede k pposunu charakteru vyučovaných předmětů směrem k praktickým dovednostem. V důsledku toho se významně zvyšují personální nároky na vedení výuky, zejména vyhodnocování studentských prací a testování nabytých znalostí a dovedností. Vzniklou situaci řešíme použitím poloautomatických nástrojů pro zadávání a vyhodnocování praktických programátorských úloh. Náš příspěvek shrnuje dlouholeté zkušenosti s nasazením těchto nástrojů při výuce celé řady předmětů na MFF UK v Praze. The commerce increases the demand for university alumni ready to implement real-life solutions; consequently, the character of lectures shifs towards practical skills. This in turn increases the burden on teaching personnel, especially the evaluation of students' assignments and the testing of their knowledge and skills. The situation is solved using semi-automatic tools for assigning and evaluation of students' programming homeworks. This paper collects our long-term experience with the application of these tools in a number of lectures taught at Charles University in Prague.
dcterms:title
Systémy (polo)automatického hodnocení studentských prací Systémy (polo)automatického hodnocení studentských prací (Semi-)automatic evaluation of student assignments
skos:prefLabel
Systémy (polo)automatického hodnocení studentských prací Systémy (polo)automatického hodnocení studentských prací (Semi-)automatic evaluation of student assignments
skos:notation
RIV/00216208:11320/10:10032072!RIV11-MSM-11320___
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n4:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n12:1365177 n12:7313136 n12:2938359 n12:8570426
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
291735
n3:idVysledku
RIV/00216208:11320/10:10032072
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
assignments; student; evaluation; (Semi-)automatic
n3:klicoveSlovo
n6:evaluation n6:assignments n6:%28Semi-%29automatic n6:student
n3:kontrolniKodProRIV
[E664BF6C9E71]
n3:mistoKonaniAkce
Smrekovica, Slovensko
n3:mistoVydani
Seňa, Slovakia
n3:nazevZdroje
Informačné technológie - Aplikácie a Teória
n3:obor
n18:IN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2010
n3:tvurceVysledku
Dokulil, Jiří Yaghob, Jakub Bednárek, David Kruliš, Martin
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-09-21+02:00
s:numberOfPages
6
n7:hasPublisher
PONT
n10:isbn
978-80-970179-3-4
n19:organizacniJednotka
11320