This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A00207132%21RIV10-MSM-11320___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A00207132%21RIV10-MSM-11320___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Physics belongs to the least popular subjects and few people choose their future career in the field of physics. This state could be influenced by the fact that physics as a school subject and a possible field of the future profession is generally perceived as more suitable for men. In order to improve this state, we decided to explore the present state and on the basis of this intimate knowledge we decided to suggest particular changes making girls and boys to be more interested in physics. Thus, we accomplished a questionnaire investigation to find out attitudes of young people towards physics and classes of physics. Empirical data were obtained from a representative sample of students of lower and upper secondary schools from the whole Czech Republic (more than 4000 respondents). Fyzika patří k nejméně oblíbeným předmětům ve školách a relativně málo lidí si vybírá v oblasti fyziky budoucí kariéru. Tento stav by mohl být ovlivněn také tím, že fyzika jako školní předmět a i jako možná oblast budoucí profese je obecně vnímána jako spíše určena mužům. Za účelem zlepšení tohoto stavu byl prozkoumán současný stav a na základě jeho znalosti byly navrženy konkrétní změny vedoucí k tomu, aby se jak chlapci, tak dívky více zajímali/y o fyziku. Bylo provedeno dotazníkové šetření, které zjišťovalo postoje mladých lidí k fyzice a k výuce fyziky. Empirická data byla získána od reprezentativního výběru žáků druhého stupně ZŠ a SŠ z celé České republiky (více než 4000 respondentů). Fyzika patří k nejméně oblíbeným předmětům ve školách a relativně málo lidí si vybírá v oblasti fyziky budoucí kariéru. Tento stav by mohl být ovlivněn také tím, že fyzika jako školní předmět a i jako možná oblast budoucí profese je obecně vnímána jako spíše určena mužům. Za účelem zlepšení tohoto stavu byl prozkoumán současný stav a na základě jeho znalosti byly navrženy konkrétní změny vedoucí k tomu, aby se jak chlapci, tak dívky více zajímali/y o fyziku. Bylo provedeno dotazníkové šetření, které zjišťovalo postoje mladých lidí k fyzice a k výuce fyziky. Empirická data byla získána od reprezentativního výběru žáků druhého stupně ZŠ a SŠ z celé České republiky (více než 4000 respondentů).
dcterms:title
Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím? Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím? Have girls and boys different attitudes towards physics? What to do with it?
skos:prefLabel
Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím? Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím? Have girls and boys different attitudes towards physics? What to do with it?
skos:notation
RIV/00216208:11320/09:00207132!RIV10-MSM-11320___
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(2E06020)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n12:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4160835 n11:2472333
n3:druhVysledku
n7:J
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
324430
n3:idVysledku
RIV/00216208:11320/09:00207132
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
girls; different; attitudes; towards; physics
n3:klicoveSlovo
n8:different n8:towards n8:girls n8:attitudes n8:physics
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[C9A30E097EAA]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n13:2E06020
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2009
n3:svazekPeriodika
19
n3:tvurceVysledku
Žák, Vojtěch Kekule, Martina
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
24
n15:organizacniJednotka
11320