This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10293519%21RIV15-MSM-11310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10293519%21RIV15-MSM-11310___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Předkládaný příspěvek poukazuje na možnosti zařazení tématu hladu a výživy do výuky zeměpisu. Článek nabízí učitelům kromě detailního rozpracování modelové lekce také náměty na dlouhodobější projekty zaměřené na tuto problematiku. Článek je rozdělen na tři části - první z nich komentuje důvody a možnosti zařazení tématu hladu a výživy do zeměpisné výuky; ve druhé části je podrobně rozpracována metodika modelové výukové lekce; třetí část článku pak nabízí čtenářům tipy na dlouhodobější projekty spojené s touto tematikou včetně doporučení a postřehů z již proběhnuvších projektů, se kterými má autorka zkušenost. This paper highlights the possibility of including the topic of hunger and nutrition in geography lessons. The article offers teachers the detailed elaboration of the model lesson and also suggestions for long-term projects focusing on this issue. The article is divided into three parts - the first comments reasons and possibilities of including the topic of hunger and nutrition in geography education; in the second part of the paper there are detailed methodology tutorials; third part of the article offers tips on long-term projects related to this topic, including the recommendations and observations of the author's previous projects and experience. Předkládaný příspěvek poukazuje na možnosti zařazení tématu hladu a výživy do výuky zeměpisu. Článek nabízí učitelům kromě detailního rozpracování modelové lekce také náměty na dlouhodobější projekty zaměřené na tuto problematiku. Článek je rozdělen na tři části - první z nich komentuje důvody a možnosti zařazení tématu hladu a výživy do zeměpisné výuky; ve druhé části je podrobně rozpracována metodika modelové výukové lekce; třetí část článku pak nabízí čtenářům tipy na dlouhodobější projekty spojené s touto tematikou včetně doporučení a postřehů z již proběhnuvších projektů, se kterými má autorka zkušenost.
dcterms:title
Let's fight against hunger in geography lessons! Postavme se hladu v hodinách zeměpisu! Postavme se hladu v hodinách zeměpisu!
skos:prefLabel
Let's fight against hunger in geography lessons! Postavme se hladu v hodinách zeměpisu! Postavme se hladu v hodinách zeměpisu!
skos:notation
RIV/00216208:11310/14:10293519!RIV15-MSM-11310___
n3:aktivita
n6:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n9:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n5:4030443
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
37965
n3:idVysledku
RIV/00216208:11310/14:10293519
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
active learning model (E-U-R); preparation of methodics; food security; nutrition; hunger
n3:klicoveSlovo
n4:hunger n4:nutrition n4:preparation%20of%20methodics n4:food%20security n4:active%20learning%20model%20%28E-U-R%29
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[48930CA9CE24]
n3:nazevZdroje
Geografické rozhledy
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n3:svazekPeriodika
24
n3:tvurceVysledku
Kocová, Tereza
s:issn
1210-3004
s:numberOfPages
2
n11:organizacniJednotka
11310