This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10286683%21RIV15-MSM-11310___/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10286683%21RIV15-MSM-11310___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Developing map skills is one of the primary objectives of geographical instruction in elementary and secondary schools. However, the development of more-advanced cognitive map skills is often overlooked. This article discusses the importance of map skills and provides guidance for classroom activities that will develop such skills. Mapa je jedním ze zdrojů informací, s nimiž se každý z nás téměř každodenně setkává, a to jak při studiu odborných textů, v nichž mapy dokládají rozložení studovaných jevů či procesů v prostoru, tak i například při běžném sledování zpravodajství ze světa. Jedním z úkolů geografie by proto mělo být nejen vytvářet různé druhy map dokládajících rozložení geografických jevů a procesů v prostoru a v čase, ale také naučit širokou veřejnost s těmito mapami pracovat, vyčíst z nich potřebné informace, tyto informace správně interpretovat, na předkládané mapy kriticky nahlížet (a to jak po stránce obsahové, tak formální) či jednoduché mapy vytvářet. V tom je, mimo jiné, geografické vzdělávání v současnosti nezastupitelné. Mapa je jedním ze zdrojů informací, s nimiž se každý z nás téměř každodenně setkává, a to jak při studiu odborných textů, v nichž mapy dokládají rozložení studovaných jevů či procesů v prostoru, tak i například při běžném sledování zpravodajství ze světa. Jedním z úkolů geografie by proto mělo být nejen vytvářet různé druhy map dokládajících rozložení geografických jevů a procesů v prostoru a v čase, ale také naučit širokou veřejnost s těmito mapami pracovat, vyčíst z nich potřebné informace, tyto informace správně interpretovat, na předkládané mapy kriticky nahlížet (a to jak po stránce obsahové, tak formální) či jednoduché mapy vytvářet. V tom je, mimo jiné, geografické vzdělávání v současnosti nezastupitelné.
dcterms:title
Developing Students' Map Skills I Rozvíjíme žákovské dovednosti práce s mapou I Rozvíjíme žákovské dovednosti práce s mapou I
skos:prefLabel
Rozvíjíme žákovské dovednosti práce s mapou I Rozvíjíme žákovské dovednosti práce s mapou I Developing Students' Map Skills I
skos:notation
RIV/00216208:11310/14:10286683!RIV15-MSM-11310___
n3:aktivita
n4:S n4:P
n3:aktivity
P(GBP410/12/G113), S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n17:8720614 n17:1356356
n3:druhVysledku
n8:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
43493
n3:idVysledku
RIV/00216208:11310/14:10286683
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
development; map skills; map
n3:klicoveSlovo
n10:map n10:map%20skills n10:development
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[35B6295FD53C]
n3:nazevZdroje
Geografické rozhledy
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:GBP410%2F12%2FG113
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:svazekPeriodika
24
n3:tvurceVysledku
Fikarová, Veronika Hanus, Martin
s:issn
1210-3004
s:numberOfPages
3
n14:organizacniJednotka
11310