This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10193548%21RIV15-MSM-11310___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10193548%21RIV15-MSM-11310___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pvch/files/2012/09/sbornik_PV_2013.pdf
dcterms:description
The project-based learning built on the principles IBSE (inquiry based science education) is increasingly developing activation method in science education. Here is presented a miniproject where basic elements for active learning are applied. Ahead of the pupils was mixed a cocktail of commonly known foods (water, salt, oil and crushed coffee beans). After that pupils were discussing the phenomenon of bartending and the origin of the word cocktail, because they were motivated videos with barman show. Teacher outlined the problem to them - everyone can mix raw ingredients, but your task is to break them back to the starting materials! Pupils had a fully equipped school chemistry lab (under the supervision of a teacher) and their task was to plan, implement, document (photograph) and evaluate research activities. They worked in small groups and their result of the miniproject was the poster with the procedures described separation and photographs V rámci aktivizačních metod se v přírodovědném vzdělávání stále více rozvíjí projektové vyučování postavené na principech badatelsky orientované výuky (BOV), (anglicky IBSE - inquiry based science education). V představovaném miniprojektu jsou aplikovány základní prvky pro aktivní vzdělávání. Před žáky byl namíchán koktejl z běžně známých potravin (voda, sůl, olej a drcená kávová zrna). Poté žáci, motivovaní videonahrávkou s barmanskou show, diskutovali o fenoménu barmanství, o původu slova koktejl a učitel jim nastínil problém - míchat suroviny umí každý, ale vaším úkolem je rozdělit je zpět na výchozí látky! Žáci měli k dispozici školní chemickou laboratoř (pod dohledem učitele) plně vybavenou chemickým nádobím a jejich úkolem bylo naplánovat, realizovat, dokumentovat (fotografovat) a vyhodnotit badatelskou činnost. Pracovali v menších skupinkách a výsledkem miniprojektu byl plakát s popsaným postupem a fotografiemi separačních postupů V rámci aktivizačních metod se v přírodovědném vzdělávání stále více rozvíjí projektové vyučování postavené na principech badatelsky orientované výuky (BOV), (anglicky IBSE - inquiry based science education). V představovaném miniprojektu jsou aplikovány základní prvky pro aktivní vzdělávání. Před žáky byl namíchán koktejl z běžně známých potravin (voda, sůl, olej a drcená kávová zrna). Poté žáci, motivovaní videonahrávkou s barmanskou show, diskutovali o fenoménu barmanství, o původu slova koktejl a učitel jim nastínil problém - míchat suroviny umí každý, ale vaším úkolem je rozdělit je zpět na výchozí látky! Žáci měli k dispozici školní chemickou laboratoř (pod dohledem učitele) plně vybavenou chemickým nádobím a jejich úkolem bylo naplánovat, realizovat, dokumentovat (fotografovat) a vyhodnotit badatelskou činnost. Pracovali v menších skupinkách a výsledkem miniprojektu byl plakát s popsaným postupem a fotografiemi separačních postupů
dcterms:title
Frankenstein's cocktail: unconventional teaching methods of separation FRANKENSTEINŮV KOKTEJL: VÝUKA SEPARAČNÍCH METOD NETRADIČNĚ FRANKENSTEINŮV KOKTEJL: VÝUKA SEPARAČNÍCH METOD NETRADIČNĚ
skos:prefLabel
FRANKENSTEINŮV KOKTEJL: VÝUKA SEPARAČNÍCH METOD NETRADIČNĚ Frankenstein's cocktail: unconventional teaching methods of separation FRANKENSTEINŮV KOKTEJL: VÝUKA SEPARAČNÍCH METOD NETRADIČNĚ
skos:notation
RIV/00216208:11310/14:10193548!RIV15-MSM-11310___
n4:aktivita
n13:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n9:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n14:7799616 n14:1049941
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
17444
n4:idVysledku
RIV/00216208:11310/14:10193548
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
crystallization; filtration; separation methods; inquiry based education; project based learning
n4:klicoveSlovo
n5:inquiry%20based%20education n5:separation%20methods n5:project%20based%20learning n5:filtration n5:crystallization
n4:kontrolniKodProRIV
[7F925DFF11BC]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
n4:obor
n15:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n4:tvurceVysledku
Šulcová, Renata Pražienka, Miroslav
n4:typAkce
n18:EUR
n4:wos
000350024400009
n4:zahajeniAkce
2013-10-24+02:00
s:numberOfPages
9
n19:hasPublisher
Univerzita karlova v Praze, Pedagogická fakulta
n20:isbn
978-80-7290-763-2
n21:organizacniJednotka
11310