This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106352%21RIV12-MSM-11310___/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10106352%21RIV12-MSM-11310___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá sledováním postoje žáků k využití stereoskopických videí ve výuce chemie. Za tímto účelem bylo vytvořeno a sestříháno několik amatérských stereoskopických záznamů v délce 30 minut. Tyto záznamy byly promítnuty skupinám žáků a byly prostřednictvím orientačního dotazníkového šetření sledovány postoje žáků k těmto záznamům, postoje učitelů byly sledovány prostřednictvím webového dotazníku. Výsledky ukázaly, že většina žáků by prezentaci učiva prostřednictvím stereoskopických projekcí uvítala, a to i v případě amatérských záznamů, ačkoliv kladou důraz na kvalitu provedení a někteří kritizovali nutnost nosit brýle. Příspěvek se zabývá sledováním postoje žáků k využití stereoskopických videí ve výuce chemie. Za tímto účelem bylo vytvořeno a sestříháno několik amatérských stereoskopických záznamů v délce 30 minut. Tyto záznamy byly promítnuty skupinám žáků a byly prostřednictvím orientačního dotazníkového šetření sledovány postoje žáků k těmto záznamům, postoje učitelů byly sledovány prostřednictvím webového dotazníku. Výsledky ukázaly, že většina žáků by prezentaci učiva prostřednictvím stereoskopických projekcí uvítala, a to i v případě amatérských záznamů, ačkoliv kladou důraz na kvalitu provedení a někteří kritizovali nutnost nosit brýle. The contribution deals with testing of opinions and attitudes of pupils and teachers to employment of stereoscopic videos and technologies in chemistry education. Hence, the amateur stereoscopic video was made and presented to pupils of grammar and secondary schools and opinions and attitudes of the pupils were tested using orientation questionnaire inquiry. The opinions of teachers were tested by web based questionnaire. The results showed that majority of pupils and teachers would appreciate the employment of stereoscopy technology in education, in the case amateur videos as well, nevertheless, they prefer good quality of the video. Some people were not very convenient with 3D glasses.
dcterms:title
Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů Chemical equipment in stereoscopic video -opinions and attitudes of teachers and pupils Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů
skos:prefLabel
Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů Chemical equipment in stereoscopic video -opinions and attitudes of teachers and pupils Chemické nádobí a pomůcky jako stereoskopický záznam - tvorba a reakce žáků a učitelů
skos:notation
RIV/00216208:11310/11:10106352!RIV12-MSM-11310___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A11310
n3:aktivita
n13:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620857)
n3:cisloPeriodika
3x
n3:dodaniDat
n10:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:2351382
n3:druhVysledku
n8:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
190139
n3:idVysledku
RIV/00216208:11310/11:10106352
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
questionnaire inquiry; chemistry education; 3D video; Stereoscopy
n3:klicoveSlovo
n6:chemistry%20education n6:questionnaire%20inquiry n6:3D%20video n6:Stereoscopy
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[6837E21FF14C]
n3:nazevZdroje
Biologie - Chemie - Zeměpis
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2011
n3:svazekPeriodika
20
n3:tvurceVysledku
Šmejkal, Petr Břížďala, Jan
n3:zamer
n17:MSM0021620857
s:issn
1210-3349
s:numberOfPages
5
n9:organizacniJednotka
11310