This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n22http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105504%21RIV12-MSM-11310___/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F11%3A10105504%21RIV12-MSM-11310___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.ntvv.upol.cz/konference/137/
dcterms:description
Moderní prezentační a didaktická technika patří v dnešní technické době mezi základní vybavení každého vzdělávacího zařízení - od mateřské školy po školu vysokou. Dostupnost a vybavenost není na všech úrovních vzdělávacího systému stejná, nemalý vliv má i geografická poloha školy. Podíl zařazování didaktické techniky a elektroniky do vzdělávacího procesu stále roste, někdy bohužel na úkor osobního styku žáků a učitelů. Na druhé straně je však umožněno využití různých interaktivních učebních pomůcek - ať již z komerční distribuce nebo z vlastní dílny pedagogů. Moderní prezentační a didaktická technika patří v dnešní technické době mezi základní vybavení každého vzdělávacího zařízení - od mateřské školy po školu vysokou. Dostupnost a vybavenost není na všech úrovních vzdělávacího systému stejná, nemalý vliv má i geografická poloha školy. Podíl zařazování didaktické techniky a elektroniky do vzdělávacího procesu stále roste, někdy bohužel na úkor osobního styku žáků a učitelů. Na druhé straně je však umožněno využití různých interaktivních učebních pomůcek - ať již z komerční distribuce nebo z vlastní dílny pedagogů. Educational technologies are nowadays essential on all levels of the educational system - from nursery schools to universities. Availability and facilities are not found on all levels of the educational system the same. The geographical location of school can have great influence on it, too. The proportion of using technologies in the educational process is still growing, unfortunately sometimes at the expense of personal contact between students and teachers. On the other hand, it allows the use of various interactive teaching tools - either from commercial distribution or from teachers' own workshops.
dcterms:title
Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky Comparison od school facilities in educational technology and its involvement into teaching
skos:prefLabel
Comparison od school facilities in educational technology and its involvement into teaching Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky Srovnání vybavenosti škol didaktickou technikou a její zapojení do výuky
skos:notation
RIV/00216208:11310/11:10105504!RIV12-MSM-11310___
n3:predkladatel
n18:orjk%3A11310
n5:aktivita
n21:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n8:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n19:7799616 n19:9789871
n5:druhVysledku
n17:D
n5:duvernostUdaju
n7:S
n5:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
231799
n5:idVysledku
RIV/00216208:11310/11:10105504
n5:jazykVysledku
n11:cze
n5:klicovaSlova
use of educational technology; research facilities; interactive teaching technologies and materials; teaching techniques
n5:klicoveSlovo
n12:interactive%20teaching%20technologies%20and%20materials n12:teaching%20techniques n12:use%20of%20educational%20technology n12:research%20facilities
n5:kontrolniKodProRIV
[9E06E3230C96]
n5:mistoKonaniAkce
Olomouc
n5:mistoVydani
Olomouc
n5:nazevZdroje
Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule
n5:obor
n13:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n5:tvurceVysledku
Šulcová, Renata Zákostelná, Barbora
n5:typAkce
n14:EUR
n5:zahajeniAkce
2011-11-15+01:00
s:numberOfPages
6
n9:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n6:isbn
978-80-244-2941-0
n22:organizacniJednotka
11310