This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080137%21RIV11-MSM-11310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10080137%21RIV11-MSM-11310___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie, biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich. Integrated education in Science is known for teachers in the first place from the Framework Educational Programmes. The integration and the interdisciplinarity of the natural sciences in education is the challenging goal in the contemporary Czech education. We wanted to find out opinions and experiences of chemistry teachers with integrated science education.The questionnaire's inquiry started at the Department of Teaching and Didactics of Chemistry in 2009. 148 respondents answered our questions. The results of inquiry are in our contribution. V souvislosti se zavedením Rámcových vzdělávacích programů (RVP) do praxe základních a středních škol se v didaktikách přírodovědných předmětů rozvinula hluboká diskuze nad možností integrované přírodovědné výuky. Učitelé přírodovědných předmětů (chemie, biologie, fyziky, geologie a dalších) byli postaveni před problém, jakým způsobem požadavek na obsahovou a metodickou integraci implementovat do školních vzdělávacích programů (ŠVP) jednotlivých škol. V roce 2009 byl na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty zahájen rozsáhlý dotazníkový výzkum určený učitelům chemie na českých gymnáziích věnovaný problematice integrované výuky přírodovědných předmětů. V květnu roku 2010 bylo dotazníkové šetření ukončeno, výsledky zpracovány a následující řádky interpretují nejzajímavější z nich.
dcterms:title
INTEGRATED EDUCATION IN CHEMISTRY Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání
skos:prefLabel
INTEGRATED EDUCATION IN CHEMISTRY Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání Integrovaná výuka v chemickém vzdělávání
skos:notation
RIV/00216208:11310/10:10080137!RIV11-MSM-11310___
n4:aktivita
n14:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n9:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n10:8607486 n10:8862613
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
264305
n4:idVysledku
RIV/00216208:11310/10:10080137
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
chemistry education; integrated education
n4:klicoveSlovo
n7:chemistry%20education n7:integrated%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[F5F834F379BB]
n4:mistoKonaniAkce
Trojanovice
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:nazevZdroje
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
n4:obor
n15:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2010
n4:tvurceVysledku
Šíba, Michal Klímová, Helena
n4:typAkce
n5:EUR
n4:zahajeniAkce
2010-09-29+02:00
s:numberOfPages
5
n19:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě
n6:isbn
978-80-7368-426-6
n11:organizacniJednotka
11310