This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913%21RIV11-MSM-11310___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F10%3A10078913%21RIV11-MSM-11310___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby %22na míru%22 této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektů s multimediální podporou. Utilization of various possibilities of multimedia provides a wide base for versatile applications in science education and especially for creative work of teachers. Moreover, recently is rapidly growing computer literacy of students and consequently also of many teachers of all generations. It is manifested in using of various multimedia devices like aids for modern education. In an effort to realize all the requirements from Framework educational programmes, one of the best ways seems to be involving of the inquiry based science learning and the training of project method with the support of multimedia. This paper presents ideas from successfully implemented interdisciplinary science projects and also some possibilities of using multimedia in chemical education. Part of this paper is focused on the general possibilities of using multimedia tools for educational processes. Využití obecných možností multimediálních prostředků poskytuje pestrou základnu pro všestranné aplikace a tvořivou práci učitelů především v přírodovědném vzdělávání. Navíc v posledních několika letech velmi rychle roste počítačová gramotnost žáků a s tím i mnoha učitelů všech generací, která se projevuje v zapojení a využívání různých multimediálních prostředků jako pomůcek a opor pro moderní vzdělávání. Při snaze o naplnění všech požadavků, kladených na vzdělávání kurikulárními dokumenty, se právě projektové vyučování jeví jako jedna z metod, která se neobejde bez multimediální podpory a zároveň splňuje cíle RVP, napsané jakoby %22na míru%22 této metodě. V příspěvku jsou představeny náměty z úspěšných školních interdisciplinárních přírodovědných projektů s multimediální podporou.
dcterms:title
Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech The role of multimedia instruments in school science projects Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech
skos:prefLabel
Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech Role multimediálních prostředků ve školních přírodovědných projektech The role of multimedia instruments in school science projects
skos:notation
RIV/00216208:11310/10:10078913!RIV11-MSM-11310___
n3:aktivita
n14:S n14:O
n3:aktivity
O, S
n3:dodaniDat
n11:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n12:7799616 n12:9789871
n3:druhVysledku
n6:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
285669
n3:idVysledku
RIV/00216208:11310/10:10078913
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
school project %22Water in all its aspects%22; inquiry based learning; interdisciplinary science projects; Multimedia
n3:klicoveSlovo
n5:inquiry%20based%20learning n5:school%20project%20%2522Water%20in%20all%20its%20aspects%2522 n5:interdisciplinary%20science%20projects n5:Multimedia
n3:kontrolniKodProRIV
[B283614AA5F2]
n3:mistoKonaniAkce
Trojanovice
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2010
n3:tvurceVysledku
Zákostelná, Barbora Šulcová, Renata
n3:typAkce
n10:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-09-29+02:00
s:numberOfPages
6
n8:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě
n19:isbn
978-80-7368-426-6
n16:organizacniJednotka
11310