This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11310%2F06%3A9739%21RIV10-MSM-11310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11310%2F06%3A9739%21RIV10-MSM-11310___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Blended learning realizuje efektivní studium s využitím elektronických multimediálních prostředků. Kombinuje prvky prezenčního i e-learningového, popř. distančního studia. Uvádí se zkušenosti autorky s použitím této koncepce pro didaktiku chemie. Blended learning is an educatoinal method which combines online and face-to-face approachs.This trend includes use of multimedia technology for a classroom training or a self-paced eLearning. This article describes possibilities of application. Blended learning realizuje efektivní studium s využitím elektronických multimediálních prostředků. Kombinuje prvky prezenčního i e-learningového, popř. distančního studia. Uvádí se zkušenosti autorky s použitím této koncepce pro didaktiku chemie.
dcterms:title
Využití Koncepce %22Blended learning%22 ve výuce didaktiky chemie Využití Koncepce %22Blended learning%22 ve výuce didaktiky chemie The Use of Conception %22Blended Learning%22 during Classes of Didactics of Chemistry
skos:prefLabel
Využití Koncepce %22Blended learning%22 ve výuce didaktiky chemie Využití Koncepce %22Blended learning%22 ve výuce didaktiky chemie The Use of Conception %22Blended Learning%22 during Classes of Didactics of Chemistry
skos:notation
RIV/00216208:11310/06:9739!RIV10-MSM-11310___
n3:aktivita
n6:P
n3:aktivity
P(PV201)
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7799616
n3:druhVysledku
n10:C
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
507944
n3:idVysledku
RIV/00216208:11310/06:9739
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Blended learning; distance education; use of multimedia technology; pre-service teacher education; further education in didactics of chemistry
n3:klicoveSlovo
n5:distance%20education n5:further%20education%20in%20didactics%20of%20chemistry n5:pre-service%20teacher%20education n5:Blended%20learning n5:use%20of%20multimedia%20technology
n3:kontrolniKodProRIV
[872BE8F9CA30]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Alternativní metody výuky
n3:nazevZdroje
Alternativní metody výuky
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
86
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n20:PV201
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n3:tvurceVysledku
Šulcová, Renata
s:numberOfPages
8
n18:hasPublisher
Veterinátní a farmaceutická univerzita Brno
n12:isbn
80-7305-554-6
n14:organizacniJednotka
11310