This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10281325%21RIV15-MSM-11240___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10281325%21RIV15-MSM-11240___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na %22sdílený marketing%22 jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem. The content of this paper is to clarify the concept of social marketing. The author introduces the concept that social marketing campaigns, and focuses on %22shared marketing%22 as a common form of social marketing. She shows the advantage of the company's long-term cooperation and nongovernmental organizations. She presents the results of investigation of social marketing in the hotel industry with the fact that the hotel industry speeches rather find the concept of corporate social responsibility. Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na %22sdílený marketing%22 jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem.
dcterms:title
Social marketing in the Hospitality management Sociální marketing v hotelnictví Sociální marketing v hotelnictví
skos:prefLabel
Sociální marketing v hotelnictví Sociální marketing v hotelnictví Social marketing in the Hospitality management
skos:notation
RIV/00216208:11240/14:10281325!RIV15-MSM-11240___
n5:aktivita
n10:I
n5:aktivity
I
n5:dodaniDat
n19:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n18:6676677
n5:druhVysledku
n6:D
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
45628
n5:idVysledku
RIV/00216208:11240/14:10281325
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
non-profit sector; social marketing; non-governmental organizations; cause related marketing
n5:klicoveSlovo
n7:cause%20related%20marketing n7:non-governmental%20organizations n7:non-profit%20sector n7:social%20marketing
n5:kontrolniKodProRIV
[29CE6096D02C]
n5:mistoKonaniAkce
Praha
n5:mistoVydani
Praha
n5:nazevZdroje
HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ
n5:obor
n12:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
34
n5:rokUplatneniVysledku
n19:2014
n5:tvurceVysledku
Dohnalová, Marie
n5:typAkce
n13:EUR
n5:zahajeniAkce
2014-10-22+02:00
s:numberOfPages
11
n16:hasPublisher
Vysoká škola hotelová v Praze
n20:isbn
978-80-87411-60-5
n3:organizacniJednotka
11240