This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11240%2F13%3A10190082%21RIV14-MSM-11240___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11240%2F13%3A10190082%21RIV14-MSM-11240___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Inclusion is a topic, which appears in the Czech context very often in the context of social exclusion. In should become a concept, which might help to solve it. We know from abroad that the concept f inclusion can work under several circumstances, which would be accompanied by changing of culture - shared values, meanings. Inclusion requires also activating of many players - goverment, school leadership and teachers, parents and pupils. Teachers and their trust in inclusion are crucial. I introduce in this article a qualitative research based on interviews with teachers in one smaller town in central Bohemia. Inkluze je tématem, které je v České republice často dáváno do souvislosti i se sociálním vyloučením. Měla by se stát konceptem, který pomůže sociální vyloučení odstranit. Ze zahraničí víme, že koncept může fungovat za splnění některých systémových podmínek, které však budou podpořeny i změnou kultury - tedy sdílených hodnot, a významů, společného přesvědčení o tom, jak se věci mají dělat. Inkluze také vyžaduje zapojení celé řady aktérů - od státní správy přes zřizovatele až po konkrétní učitele, ale také rodiče a žáky. Učitelé a jejich důvěra v to, že inkluze může fungovat, jsou však samozřejmě hráči klíčovými. V článku jsou představeny výsledky kvalitativního výzkumu na téma inkluze ze dvou škol v menším městě ve Středočeském kraji. Po úvodním představení relevantních teoretických konceptů zasazujících inkluzi do kontextu transformující se země představíme výsledky výzkumu i diskuzi zakončenou doporučeními. Inkluze je tématem, které je v České republice často dáváno do souvislosti i se sociálním vyloučením. Měla by se stát konceptem, který pomůže sociální vyloučení odstranit. Ze zahraničí víme, že koncept může fungovat za splnění některých systémových podmínek, které však budou podpořeny i změnou kultury - tedy sdílených hodnot, a významů, společného přesvědčení o tom, jak se věci mají dělat. Inkluze také vyžaduje zapojení celé řady aktérů - od státní správy přes zřizovatele až po konkrétní učitele, ale také rodiče a žáky. Učitelé a jejich důvěra v to, že inkluze může fungovat, jsou však samozřejmě hráči klíčovými. V článku jsou představeny výsledky kvalitativního výzkumu na téma inkluze ze dvou škol v menším městě ve Středočeském kraji. Po úvodním představení relevantních teoretických konceptů zasazujících inkluzi do kontextu transformující se země představíme výsledky výzkumu i diskuzi zakončenou doporučeními.
dcterms:title
Inkluze jako lakmusový papírek českého vzdělávacího systému Inclusion as an indicator of quality of Czech education system Inkluze jako lakmusový papírek českého vzdělávacího systému
skos:prefLabel
Inkluze jako lakmusový papírek českého vzdělávacího systému Inkluze jako lakmusový papírek českého vzdělávacího systému Inclusion as an indicator of quality of Czech education system
skos:notation
RIV/00216208:11240/13:10190082!RIV14-MSM-11240___
n10:predkladatel
n14:orjk%3A11240
n3:aktivita
n17:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n15:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:3685845
n3:druhVysledku
n6:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80243
n3:idVysledku
RIV/00216208:11240/13:10190082
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
education system, teachers; inclusion
n3:klicoveSlovo
n7:teachers n7:education%20system n7:inclusion
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[88190EB1BA2B]
n3:nazevZdroje
Fórum sociální politiky
n3:obor
n4:AC
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2013
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Moree, Dana
s:issn
1802-5854
s:numberOfPages
5
n18:organizacniJednotka
11240