This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10103655%21RIV12-MSM-11240___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11240%2F11%3A10103655%21RIV12-MSM-11240___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Nové požadavky na manažery organizací občanského sektoru zahrnují znalosti marketingového myšlení a takové schopnosti, které povedou k úspěchu na trhu dárců i na trhu klientů. Sdílený marketing je nový fenomén budování dobrého jména a profesionalizace organizací občanského sektoru ve smyslu přebírání marketingového chování z tržního prostředí. New requirements for managers of civil sector organizations naturally include their knowledge of marketing way of thinking and the skills that lead to success in the market for donors and in the market for clients. Cause related marketing is a new phenomenon of building reputation and professionalism of the civil sector organizations in the sense of introducing the marketing behavior from the market environment. Nové požadavky na manažery organizací občanského sektoru zahrnují znalosti marketingového myšlení a takové schopnosti, které povedou k úspěchu na trhu dárců i na trhu klientů. Sdílený marketing je nový fenomén budování dobrého jména a profesionalizace organizací občanského sektoru ve smyslu přebírání marketingového chování z tržního prostředí.
dcterms:title
Marketing v organizacích občanského sektoru Marketing in civil sector organizations Marketing v organizacích občanského sektoru
skos:prefLabel
Marketing in civil sector organizations Marketing v organizacích občanského sektoru Marketing v organizacích občanského sektoru
skos:notation
RIV/00216208:11240/11:10103655!RIV12-MSM-11240___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A11240
n3:aktivita
n8:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n14:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6676677
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
210717
n3:idVysledku
RIV/00216208:11240/11:10103655
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
organizations; civil sector; Marketing
n3:klicoveSlovo
n13:Marketing n13:civil%20sector n13:organizations
n3:kontrolniKodProRIV
[7AD508598C8A]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Protipóly marketingové komunikace
n3:nazevZdroje
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
n3:obor
n17:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
217
n3:pocetTvurcuVysledku
24
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2011
n3:tvurceVysledku
Dohnalová, Marie
s:numberOfPages
9
n12:hasPublisher
VeRBuM
n6:isbn
978-80-87500-04-0
n20:organizacniJednotka
11240