This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11240%2F05%3A00000620%21RIV06-MSM-11240___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11240%2F05%3A00000620%21RIV06-MSM-11240___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru. Nástup nových médií vytváří komplexnější prostředí pro tvorbu poměrně sofistikovaných marketingových strategií na úrovni spojení individualizovaných zájmů a generalizované spotřeby. Spojují tím dříve neslučitelné formáty mediálního prostředí a sociální komunikace. Zakládají tak nové parametry vznikajícího evropského mediálního prostoru. The emergence of new media creates more complex environment for creation of quite sophisticated marketing strategies, on the level of the connection of individualized interests and generalized consumption. They are thus connecting the formats of media environment and social communication, which were incompatible before, and form new parameters of the evolving European media environment.
dcterms:title
Firma a mediální prostředí Companies and Media Environment Firma a mediální prostředí
skos:prefLabel
Firma a mediální prostředí Companies and Media Environment Firma a mediální prostředí
skos:notation
RIV/00216208:11240/05:00000620!RIV06-MSM-11240___
n3:strany
15-20
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620843)
n3:dodaniDat
n10:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n18:8461481
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
521715
n3:idVysledku
RIV/00216208:11240/05:00000620
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
new media, isolation and disappearance, simultaneous delivery
n3:klicoveSlovo
n8:new%20media n8:isolation%20and%20disappearance n8:simultaneous%20delivery
n3:kontrolniKodProRIV
[13CE2C654647]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Firma a konkurenční prostředí
n3:obor
n5:AO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2005
n3:tvurceVysledku
Bystřický, Jiří
n3:typAkce
n15:WRD
n3:zahajeniAkce
2005-01-01+01:00
n3:zamer
n6:MSM0021620843
s:numberOfPages
6
n9:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
n7:isbn
80-7302-096-3
n20:organizacniJednotka
11240