This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10134147%21RIV14-MSM-11230___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11230%2F13%3A10134147%21RIV14-MSM-11230___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Učení se učení je základní podmínkou pro vyučování tvůrčímu psaní. Protože tomuto učení se nikde nevyučuje a na univerzitách neexistuje obor Pedagogika výuky tvůrčího psaní, stejně jako neexistuje Pedagogika jakéhokoliv jiného uměleckého oboru, musí se každý z tvůrců, který se ocitne za katedrou, hledat svou vlastní cestu a vydat se po nevyšlapané cestě hustým lesem a doufat, že nezabloudí. Učení se učení je základní podmínkou pro vyučování tvůrčímu psaní. Protože tomuto učení se nikde nevyučuje a na univerzitách neexistuje obor Pedagogika výuky tvůrčího psaní, stejně jako neexistuje Pedagogika jakéhokoliv jiného uměleckého oboru, musí se každý z tvůrců, který se ocitne za katedrou, hledat svou vlastní cestu a vydat se po nevyšlapané cestě hustým lesem a doufat, že nezabloudí. Learning how to teach is the main condition for teaching creative writing. However, such a subject does not exist as a study program at any university, there is not The Pedagogy of the creative writing or pedagogy of any other art-study-program, so every creator, who starts to teach creative writing has to find his own way and his own approach...
dcterms:title
Difficultly and slowly to be a pedagogue Pedagogem nesnadno a pomalu Pedagogem nesnadno a pomalu
skos:prefLabel
Pedagogem nesnadno a pomalu Difficultly and slowly to be a pedagogue Pedagogem nesnadno a pomalu
skos:notation
RIV/00216208:11230/13:10134147!RIV14-MSM-11230___
n11:predkladatel
n18:orjk%3A11230
n3:aktivita
n12:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n7:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:8745560
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
95640
n3:idVysledku
RIV/00216208:11230/13:10134147
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
skill; art; method; creative writing; Learning
n3:klicoveSlovo
n4:Learning n4:creative%20writing n4:art n4:method n4:skill
n3:kontrolniKodProRIV
[2F025EE6E7F2]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Sborník z kolokvia %22Metody výuky tvůrčího psaní aneb Jak se v Česku učí psát%22
n3:obor
n14:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n3:tvurceVysledku
Novotný, David
n3:typAkce
n16:CST
n3:zahajeniAkce
2012-04-24+02:00
s:numberOfPages
7
n10:hasPublisher
Literární akademie Josefa Škvoreckého
n19:isbn
978-80-86877-61-7
n6:organizacniJednotka
11230