This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10127039%21RIV13-MSM-11230___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11230%2F12%3A10127039%21RIV13-MSM-11230___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem. Téma padělků luxusních, nebo alespoň globálně známých a zavedených značek, začalo v posledních několika letech zaujímat ve světě do té doby nevídaný mediální prostor, který souvisel s tím, že míra plagiátorství přerostla jakousi pomyslnou mez tolerance a sdělovací prostředky o ní nemohly dále mlčet. Takový zájem neminul ve své regionální podobě s obvyklým zpožděním ani Českou republiku. Vybraní zaměstnanci celní správy, České obchodní inspekce nebo zbožíznalci najednou jako by se stali televizními celebritami - tu vystupovali v ranním pořadu na veřejnoprávní televizi pro ty, kteří brzy vstávají, tu ve večerní interaktivní diskusní show, kterou denně sledují desetitisíce diváků. Tyto skutečnosti, víc než veškeré jiné, naznačují, že téma výroby a spotřeby padělaného zboží je nejen problémem ekonomického charakteru a autorských práv, nýbrž také vděčně záživným a pikantním publicistickým tématem. This article presents an often discussed topic from a different point of view: it's goal is to examine a field of counterfeit goods from a point of customer lifestyle, his/her motivations and social acceptance of such behaviour. Furthermore, new trends in intercultural differences in social exclusion of people consuming fake goods is discussed on the example of China and Slovakia. The data are dereived from opensource analysis, mainly from EU statistics and GfK Slovakia survey. Finally, clear managerial implications for the Central European businesses are given in terms of communicating the topic of effect of counterfeit goods consumption and increasing social intolerance of general fake goods-consumption lifestyle in the society.
dcterms:title
False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
skos:prefLabel
Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu False Identity: Consumption of Counterfeit Brand Goods and its Role in Shaping a Lifestyle Falešná identita: Konzumování kopií značkového zboží a jeho role ve formování životního stylu
skos:notation
RIV/00216208:11230/12:10127039!RIV13-MSM-11230___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A11230
n3:aktivita
n18:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n11:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n12:8621675 n12:7255896
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
136135
n3:idVysledku
RIV/00216208:11230/12:10127039
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
Czech Republic; Slovakia; China; intercultural differences; social acceptance; marketing communication; lifestyle; counterfeit goods
n3:klicoveSlovo
n13:social%20acceptance n13:lifestyle n13:marketing%20communication n13:counterfeit%20goods n13:Slovakia n13:intercultural%20differences n13:China n13:Czech%20Republic
n3:kontrolniKodProRIV
[D736C2E6E75D]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2012
n3:tvurceVysledku
Křešnička, Tomáš Kasl Kollmannová, Denisa
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-06-26+02:00
s:numberOfPages
10
n17:hasPublisher
Vysoká škola ekonomická v Praze
n21:isbn
978-80-7431-090-4
n20:organizacniJednotka
11230