This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A10001824%21RIV11-MSM-11230___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11230%2F07%3A10001824%21RIV11-MSM-11230___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Obsahy tzv. nízkého vkusu jsou v první řadě komerčním zájmem vydavatele. Článek předkládá analýzu marketingové segmentace čtiva pro ženy jako produktu na mediálním trhu a zabývá se schopností recipientů tyto strategie zpětně dekódovat. Popular romances are published to generate commercial profit first of all. The article examines how the popular romances on Czech market are segmented and discusses the ability - and necessity - of the readers to reflect them. Obsahy tzv. nízkého vkusu jsou v první řadě komerčním zájmem vydavatele. Článek předkládá analýzu marketingové segmentace čtiva pro ženy jako produktu na mediálním trhu a zabývá se schopností recipientů tyto strategie zpětně dekódovat.
dcterms:title
Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti? Is it a necessary for the readers of popular romances to get to know the marketing strategy of the publishing corporations? Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti?
skos:prefLabel
Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti? Je znalost marketingových strategií vydavatelství populárního čtiva nezbytnou součástí všeobecné mediální gramotnosti? Is it a necessary for the readers of popular romances to get to know the marketing strategy of the publishing corporations?
skos:notation
RIV/00216208:11230/07:10001824!RIV11-MSM-11230___
n4:aktivita
n14:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021620841)
n4:dodaniDat
n9:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n21:7255896
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
428075
n4:idVysledku
RIV/00216208:11230/07:10001824
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
media education; popular romance; marketing strategies
n4:klicoveSlovo
n6:marketing%20strategies n6:popular%20romance n6:media%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[BBDCF6D4BFA7]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Mediální gramotnost : nový rozměr vzdělávání
n4:obor
n13:AJ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n4:tvurceVysledku
Kasl Kollmannová, Denisa
n4:typAkce
n17:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-04-16+02:00
n4:zamer
n10:MSM0021620841
s:numberOfPages
9
n8:hasPublisher
Radioservis
n19:isbn
978-80-86212-58-6
n11:organizacniJednotka
11230