This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11220%2F13%3A10190014%21RIV14-MSM-11220___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11220%2F13%3A10190014%21RIV14-MSM-11220___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.law.muni.cz/sborniky/dny_prava_2012/files/Verejnafinancnicinnost/MarkovaHana.pdf
dcterms:description
Dluhové problémy jsou vlastní řadě států a ty je řeší různě. V rámci EU jsou navrhována společná řešení, ale jednotlivé členské státy také mohou řešit tuto otázku samostatně. Česká republika se přiklonila v tomto směru k cestě samostatného řešení cestou přípravy ústavního zákona, který by zejména vymezil systém dluhové brzdy a některé další otázky (např. zřízení Národní rozpočtové rady). Řešení zadlužování ve sféře veřejných rozpočtů v podobě ústavního zákona spojuje oblast rozpočtového práva s právem ústavním. Volba tohoto přístupu řešení může v budoucnosti přinést řadu právních problémů, které zřejmě budou předkládány k řešení Ústavnímu soudu. Dluhové problémy jsou vlastní řadě států a ty je řeší různě. V rámci EU jsou navrhována společná řešení, ale jednotlivé členské státy také mohou řešit tuto otázku samostatně. Česká republika se přiklonila v tomto směru k cestě samostatného řešení cestou přípravy ústavního zákona, který by zejména vymezil systém dluhové brzdy a některé další otázky (např. zřízení Národní rozpočtové rady). Řešení zadlužování ve sféře veřejných rozpočtů v podobě ústavního zákona spojuje oblast rozpočtového práva s právem ústavním. Volba tohoto přístupu řešení může v budoucnosti přinést řadu právních problémů, které zřejmě budou předkládány k řešení Ústavnímu soudu. Debt problems are inherent to many countries, and they are solved in different ways. Within the EU, they have been proposed common solutions, but also individual Member States can deal with this issue separately. Czech Republic decided for a solution by way of a separate preparation of constitutional act that would define the particular debt brake system and some other issues (e.g. the establishment of the National Budget Council). Debt solutions in the sphere of public budgets in the form of the constitutional act connects the budgetary law with constitutional law. The choice of this approach to the solution may in the future provide a variety of legal issues that will probably be presented to the Constitutional Court.
dcterms:title
The potential of the constitutionalisation of budget law as part of financial law Možnosti konstitucionalizace rozpočtového práva jako součásti práva finančního Možnosti konstitucionalizace rozpočtového práva jako součásti práva finančního
skos:prefLabel
Možnosti konstitucionalizace rozpočtového práva jako součásti práva finančního Možnosti konstitucionalizace rozpočtového práva jako součásti práva finančního The potential of the constitutionalisation of budget law as part of financial law
skos:notation
RIV/00216208:11220/13:10190014!RIV14-MSM-11220___
n14:predkladatel
n16:orjk%3A11220
n3:aktivita
n17:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n9:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n21:4830067
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n22:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
89784
n3:idVysledku
RIV/00216208:11220/13:10190014
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
law; financial; part; budget; constitutionalisation; potential
n3:klicoveSlovo
n15:part n15:constitutionalisation n15:law n15:financial n15:potential n15:budget
n3:kontrolniKodProRIV
[EFA04476327C]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Dny práva 2012 - Veřejná finanční činnost - právní a ekonomické aspekty
n3:obor
n10:AG
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2013
n3:tvurceVysledku
Marková, Hana
n3:typAkce
n7:WRD
n3:zahajeniAkce
2012-11-14+01:00
s:numberOfPages
5
n20:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
978-80-210-6319-8
n6:organizacniJednotka
11220