This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10291164%21RIV15-MSM-11210___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10291164%21RIV15-MSM-11210___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zaměřuje na didaktiku mateřského, resp. českého jazyka ve vyučovacím kontextu. Shrnuje poznatky o současném stavu odborné literatury oborové didaktiky, zabývá se jejím specifickým postavením v systému věd, vzájemným vztahem mezi jednotlivými složkami vyučovacího předmětu český jazyk a literatura a jejich integrací do pedagogické praxe. V souvislosti s vlastním výzkumem autorka příspěvku upozorňuje na nedostatečné propracování didaktiky čtení sekundárního vzdělávání, zejména pak u dospívajících s dyslexií, a na základě předpokladu modifikovatelnosti lidského organismu dle metody Instrumentálního obohacování prof. Reuvena Feuersteina (FIE) chce ověřit, zda lze s pomocí FIE rozvíjet dovednost čtení u dospívajících dyslektických jedinců. Příspěvek se zaměřuje na didaktiku mateřského, resp. českého jazyka ve vyučovacím kontextu. Shrnuje poznatky o současném stavu odborné literatury oborové didaktiky, zabývá se jejím specifickým postavením v systému věd, vzájemným vztahem mezi jednotlivými složkami vyučovacího předmětu český jazyk a literatura a jejich integrací do pedagogické praxe. V souvislosti s vlastním výzkumem autorka příspěvku upozorňuje na nedostatečné propracování didaktiky čtení sekundárního vzdělávání, zejména pak u dospívajících s dyslexií, a na základě předpokladu modifikovatelnosti lidského organismu dle metody Instrumentálního obohacování prof. Reuvena Feuersteina (FIE) chce ověřit, zda lze s pomocí FIE rozvíjet dovednost čtení u dospívajících dyslektických jedinců. This paper focuses on teaching the mother tongue language; or Czech language didactics in the educational context. It summarizes the findings of the current state of scientific literature specialized didactics, discusses its specific position in the system of sciences, correlation between different components of teaching the Czech language and literature, and their integration into teaching practice. In connection with the author's own research, the article reminds of a lack of refining didactic reading of secondary education, especially in adolescents with dyslexia, and on the assumption of modifiability of the human organism by the method of the Instrumental Enrichment by Prof. Reuven Feuerstein (FIE) wants to verify whether using FIE can develop reading of the adolescent dyslexic individuals.
dcterms:title
Čtenářská gramotnost v kontextu didaktiky mateřského jazyka Čtenářská gramotnost v kontextu didaktiky mateřského jazyka Literacy in the context of mother tongue didactics
skos:prefLabel
Literacy in the context of mother tongue didactics Čtenářská gramotnost v kontextu didaktiky mateřského jazyka Čtenářská gramotnost v kontextu didaktiky mateřského jazyka
skos:notation
RIV/00216208:11210/14:10291164!RIV15-MSM-11210___
n5:aktivita
n9:I
n5:aktivity
I
n5:dodaniDat
n10:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n14:3037045
n5:druhVysledku
n6:D
n5:duvernostUdaju
n16:S
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
9338
n5:idVysledku
RIV/00216208:11210/14:10291164
n5:jazykVysledku
n18:cze
n5:klicovaSlova
didactics; tongue; mother; context; Literacy
n5:klicoveSlovo
n7:mother n7:tongue n7:didactics n7:Literacy n7:context
n5:kontrolniKodProRIV
[91130C2776B3]
n5:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n5:mistoVydani
Hradec Králové
n5:nazevZdroje
Sapere Aude 2014: Pedagogika, psychologie a dnešní společnost vol. IV
n5:obor
n15:AI
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n10:2014
n5:tvurceVysledku
Voralová, Hana
n5:typAkce
n12:EUR
n5:zahajeniAkce
2014-03-24+01:00
s:numberOfPages
7
n11:hasPublisher
MAGNANIMITAS
n17:isbn
978-80-87952-03-0
n20:organizacniJednotka
11210