This HTML5 document contains 58 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10289471%21RIV15-MSM-11210___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10289471%21RIV15-MSM-11210___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace se snaží komplexně uchopit téma nástupu do školy a s tím spojených školních povinností (domácí příprava na školu) a to s respektem ke třem hlavním aktérům, jichž se to týká - tedy k začínajícím školákům, jejich rodičům a učitelům. Obsah publikace je však jednoznačně zaměřen na dítě a jeho zdravý psychický vývoj během nástupu do školy a prvních let školní docházky. Publikaci věnuje pozornost tomu, jak rodiče dítě na školu připravují, volbě školy ve vztahu k výchovným přístupům, uplatňovaným v rodině i ve vztahu k osobnostním předpokladům dítěte, samostatné téma publikace je adaptace na školu jako proces a nikoliv jako otázku týdenního horizontu. Je zdůrazněno společné hledání možností, jak tento důležitý vývojový zlom dítěti co nejvíce usnadnit a to především v oblastech součinnosti rodičů, učitelů a malých školáků. Publikace nabízí též kapitoly, které popisují vývojové charakteristiky dítěte předškolního a dítěte mladšího školního věku s důrazem na probíhající změny při nástupu do školy. Velká pozornost je věnována školní zralosti a jejímu určování a také školní úspěšnosti. Jsou představeny také výstupy mezinárodní česko-francouzsko- kanadské studie s tímto zaměřením Publikace se snaží komplexně uchopit téma nástupu do školy a s tím spojených školních povinností (domácí příprava na školu) a to s respektem ke třem hlavním aktérům, jichž se to týká - tedy k začínajícím školákům, jejich rodičům a učitelům. Obsah publikace je však jednoznačně zaměřen na dítě a jeho zdravý psychický vývoj během nástupu do školy a prvních let školní docházky. Publikaci věnuje pozornost tomu, jak rodiče dítě na školu připravují, volbě školy ve vztahu k výchovným přístupům, uplatňovaným v rodině i ve vztahu k osobnostním předpokladům dítěte, samostatné téma publikace je adaptace na školu jako proces a nikoliv jako otázku týdenního horizontu. Je zdůrazněno společné hledání možností, jak tento důležitý vývojový zlom dítěti co nejvíce usnadnit a to především v oblastech součinnosti rodičů, učitelů a malých školáků. Publikace nabízí též kapitoly, které popisují vývojové charakteristiky dítěte předškolního a dítěte mladšího školního věku s důrazem na probíhající změny při nástupu do školy. Velká pozornost je věnována školní zralosti a jejímu určování a také školní úspěšnosti. Jsou představeny také výstupy mezinárodní česko-francouzsko- kanadské studie s tímto zaměřením The publication seeks to grasp comprehensively the theme of school starting and related school duties (home preparation for school) with respect to the three main actors concerned - school starting children, their parents and teachers. The publication is, however, clearly focused on the child and its healthy psychological development during pre-school years and early years of schooling. The publication also focuses on how parents prepare children for school, on school choice in relation to educational approaches applied in the family and in relation to the personal qualities of the child. A separate publication topic is adaptation to the school as a process rather than as a question of a week horizon. It emphasizes finding of common ways in this important developmental break and how to make it to the child as easy as possible, especially in the areas of cooperation of parents, teachers and young schoolchildren. The publication also offers chapters that describe developmental characteristics of preschool and primary school children, with emphasis on the ongoing changes when entering school. Great attention is paid to school readiness and its determination and to success at school. There are also presented outcomes of international Czech-French-Canadian study with the same focus
dcterms:title
The importance of home preparation for a young schoolchild Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
skos:prefLabel
Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka The importance of home preparation for a young schoolchild Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
skos:notation
RIV/00216208:11210/14:10289471!RIV15-MSM-11210___
n3:aktivita
n5:P n5:I
n3:aktivity
I, P(GA406/08/0423)
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n4:1157604 n4:3604276 n4:9081771 n4:4095669 n4:2400502
n3:druhVysledku
n19:B
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
55658
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/14:10289471
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
schoolchild; young; for; preparation; home; importance
n3:klicoveSlovo
n9:preparation n9:young n9:importance n9:for n9:schoolchild n9:home
n3:kontrolniKodProRIV
[80779E9CD904]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka
n3:obor
n17:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetStranKnihy
252
n3:pocetTvurcuVysledku
10
n3:projekt
n8:GA406%2F08%2F0423
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:tvurceVysledku
Oubrayrie-Roussel, Nathalie Šporclová, Veronika Lescarret, Odette Škrábová, Michala Horáková Hoskovcová, Simona Havlíková, Kateřina Tomanová, Kateřina Deslandes, Rolande Safont-Mottay, Claire Šulová, Lenka
s:numberOfPages
252
n20:hasPublisher
Wolters Kluwer
n18:isbn
978-80-7478-542-9
n12:organizacniJednotka
11210