This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10285224%21RIV15-MSM-11210___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10285224%21RIV15-MSM-11210___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Text pays attention to the relationship between two selected practical, respectively, behavioral educational disciplines: drama education and personal and social education, and so-called. theory of education. It is critical to tendency to separate in pedagogy theory and practice and specifically shows their interdependence. Text věnuje pozornost vztahu dvou vybraných praktických, resp. behaviorálních edukačních oborů, dramatické výchovy a osobnostní a sociální výchovy, k tzv. teorii výchovy. Kriticky se staví k tendenci oddělovat v pedagogice teorii a praxi a konkrétně ukazuje na jejich vzájemnou závislost. Text věnuje pozornost vztahu dvou vybraných praktických, resp. behaviorálních edukačních oborů, dramatické výchovy a osobnostní a sociální výchovy, k tzv. teorii výchovy. Kriticky se staví k tendenci oddělovat v pedagogice teorii a praxi a konkrétně ukazuje na jejich vzájemnou závislost.
dcterms:title
Edukační teorie a (tzv.) praktické obory zabývající se osobnostním a sociálním rozvojem. Educational theory and (so called) practical courses dealing with personal and social development. Edukační teorie a (tzv.) praktické obory zabývající se osobnostním a sociálním rozvojem.
skos:prefLabel
Edukační teorie a (tzv.) praktické obory zabývající se osobnostním a sociálním rozvojem. Educational theory and (so called) practical courses dealing with personal and social development. Edukační teorie a (tzv.) praktické obory zabývající se osobnostním a sociálním rozvojem.
skos:notation
RIV/00216208:11210/14:10285224!RIV15-MSM-11210___
n3:aktivita
n12:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n8:6287913
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
13030
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/14:10285224
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
primary and secondary theory; personal and social education; Drama in Education; educational theory; education
n3:klicoveSlovo
n11:educational%20theory n11:education n11:Drama%20in%20Education n11:primary%20and%20secondary%20theory n11:personal%20and%20social%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[F31AE12B54FA]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Teorie výchovy - tradice, současnost, perspektivy
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
276
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:tvurceVysledku
Valenta, Josef
s:numberOfPages
31
n10:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n15:isbn
978-80-246-2412-9
n9:organizacniJednotka
11210