This HTML5 document contains 54 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10159191%21RIV14-MSM-11210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10159191%21RIV14-MSM-11210___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kniha obsahuje teoretickou kapitolu zaměřenou na současné pojetí environmentální výchovy (Doporučené očekávané výstupy), na třífázový model učení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, hodnocení a na plánování aktivizujících výukových hodin. Dalších 15 kapitol představuje aplikaci teoretické části: jedná se o 15 výukových lekcí zaměřených na různá aktuální témata environmentální výchovy. Popisy lekcí jsou doplněny všemi potřebnými výukovými materiály (pracovními listy, texty, obrázky atd.). Kniha je určena pro učitele základních a středních škol. The book contains a theoretical chapter focused on the conemporary conception of environmental education, on three-phase learning model by the program Reading and Writing for Critical Thinking, on evaluation and planning of activating lessons. In the following 15 chapters, the theoretical part is applicated in 15 lessons concerning actual environmental issues. Descriptions of the lessons are supplied with all teaching materiela (working sheets, texts, pictures etc.). The book is designated for primary school and high-school teachers. Kniha obsahuje teoretickou kapitolu zaměřenou na současné pojetí environmentální výchovy (Doporučené očekávané výstupy), na třífázový model učení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, hodnocení a na plánování aktivizujících výukových hodin. Dalších 15 kapitol představuje aplikaci teoretické části: jedná se o 15 výukových lekcí zaměřených na různá aktuální témata environmentální výchovy. Popisy lekcí jsou doplněny všemi potřebnými výukovými materiály (pracovními listy, texty, obrázky atd.). Kniha je určena pro učitele základních a středních škol.
dcterms:title
Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování Environemntal Education: 3 Steps For Active Teaching Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování
skos:prefLabel
Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování Environemntal Education: 3 Steps For Active Teaching Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování
skos:notation
RIV/00216208:11210/13:10159191!RIV14-MSM-11210___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A11210
n3:aktivita
n14:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:3848493
n3:druhVysledku
n13:O
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
73071
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/13:10159191
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
action strategies; research skills; problems and conflicts; principles; environmental sensitivity; three-phase learning model; environmental education
n3:klicoveSlovo
n4:environmental%20sensitivity n4:problems%20and%20conflicts n4:environmental%20education n4:principles n4:action%20strategies n4:three-phase%20learning%20model n4:research%20skills
n3:kontrolniKodProRIV
[1E35D75ABEDF]
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
17
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Pavlík, Petr Marková, Pavla Pižlová, Jana Bartůšková, Šárka Kindlmannová, Jana Kostková, Naďa Šarochová, Mirka Kubešová, Martina Zelenková, Michaela Ječná, Jitka Danišová, Justina Fejklová, Lenka Boháčková, Petra Šebešová, Petra Šimonová, Petra Kutálková, Kamila Sovová, Lucie
n17:organizacniJednotka
11210