This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10133095%21RIV13-MSM-11210___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10133095%21RIV13-MSM-11210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
traktát připomíná vztahy teorie a praxe v antice a v novověku, poukazuje na fetišizaci praxe v marxistické teorii. Otázka vztahu teorie a praxe v pedagogice je probrána z řady aspektů, zdůrazněny jsou rozdíly v akcentech významu teorie a praxe, je připomenut problém cvičných škol, mikroučení, hospitací, vlastních vystoupení studentů a vybrané aspekty vztahu k mimovyučovacím aktivitám, které by budoucí učitel měl umět zužitkovat. traktát připomíná vztahy teorie a praxe v antice a v novověku, poukazuje na fetišizaci praxe v marxistické teorii. Otázka vztahu teorie a praxe v pedagogice je probrána z řady aspektů, zdůrazněny jsou rozdíly v akcentech významu teorie a praxe, je připomenut problém cvičných škol, mikroučení, hospitací, vlastních vystoupení studentů a vybrané aspekty vztahu k mimovyučovacím aktivitám, které by budoucí učitel měl umět zužitkovat. treatise reminds relations theory and practice in antiquity and in modern times, refers to the practice of fetishization in Marxist theory. The question of the relationship of theory and practice in pedagogy is discussed from several aspects are emphasized differences in accents the importance of theory and practice, is reminded of the problem of training schools, mixcroteaching, observations, students' own performance and selected aspects related to mimovyučovacím activities that future teachers should be able to utilized.
dcterms:title
Traktát o vybraných problémech teorie a praxe v oblasti pedagogických věd Traktát o vybraných problémech teorie a praxe v oblasti pedagogických věd Tratiase on selected problems of theory and practise in the area of eduvatiobnal sciences
skos:prefLabel
Traktát o vybraných problémech teorie a praxe v oblasti pedagogických věd Traktát o vybraných problémech teorie a praxe v oblasti pedagogických věd Tratiase on selected problems of theory and practise in the area of eduvatiobnal sciences
skos:notation
RIV/00216208:11210/12:10133095!RIV13-MSM-11210___
n12:predkladatel
n17:orjk%3A11210
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6097227
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
174833
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/12:10133095
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
.; mikroučení, theory, practice, presence, techne; Marxism; observation; fronésis; philosophy; episteme
n3:klicoveSlovo
n5:mikrou%C4%8Den%C3%AD n5:presence n5:observation n5:theory n5:Marxism n5:. n5:techne n5:philosophy n5:practice n5:episteme n5:fron%C3%A9sis
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[0D0400B3E6DC]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:svazekPeriodika
22
n3:tvurceVysledku
Koťa, Jaroslav
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
17
n10:organizacniJednotka
11210