This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10128039%21RIV13-MSM-11210___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10128039%21RIV13-MSM-11210___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The article deals with teacher professional identity a its development. It focuses especially on drama story possibilities in the process. There are results of empirical research in this area. Článek se zabývá profesní identitou učitele a jejím formováním. Zaměřuje se především na možnosti dramatického příběhu v tomto procesu. Uvádí výsledky empirického výzkumu v této oblasti. Článek se zabývá profesní identitou učitele a jejím formováním. Zaměřuje se především na možnosti dramatického příběhu v tomto procesu. Uvádí výsledky empirického výzkumu v této oblasti.
dcterms:title
Stávat se učitelem. Jak může edukační drama napomoci? To become a teacher. How drama in education can help? Stávat se učitelem. Jak může edukační drama napomoci?
skos:prefLabel
Stávat se učitelem. Jak může edukační drama napomoci? Stávat se učitelem. Jak může edukační drama napomoci? To become a teacher. How drama in education can help?
skos:notation
RIV/00216208:11210/12:10128039!RIV13-MSM-11210___
n8:predkladatel
n10:orjk%3A11210
n3:aktivita
n9:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n15:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n18:9307842
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
171245
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/12:10128039
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
empirical research; drama story; drama education; professional identity; Teacher education
n3:klicoveSlovo
n5:professional%20identity n5:Teacher%20education n5:empirical%20research n5:drama%20story n5:drama%20education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[34F1531CAA94]
n3:nazevZdroje
Tvořivá dramatika
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2012
n3:svazekPeriodika
23
n3:tvurceVysledku
Kasíková, Hana
s:issn
1211-8001
s:numberOfPages
9
n13:organizacniJednotka
11210