This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110509%21RIV12-MSM-11210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110509%21RIV12-MSM-11210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
V článku je prezentován nově vyvinutý evaluační nástroj pro hodnocení kompetence k učení ve výuce. Tvorba evaluačního nástroje byla založena na výzkumu rozvoje kompetence k učení. Základní metodou výzkumu bylo strukturované pozorování. Školy tak mají k dispozici standardizovaný nástroj, který umožňuje posuzovat, ale i dále zkvalitňovat výuku. In the article there is a new instrument presented for competence %22learning to learn%22 evaluation. The instrument is developed on educational research in which observation is the main research method. The standardized instrument could be animportant aid for evaluation and improving quality of education as well. V článku je prezentován nově vyvinutý evaluační nástroj pro hodnocení kompetence k učení ve výuce. Tvorba evaluačního nástroje byla založena na výzkumu rozvoje kompetence k učení. Základní metodou výzkumu bylo strukturované pozorování. Školy tak mají k dispozici standardizovaný nástroj, který umožňuje posuzovat, ale i dále zkvalitňovat výuku.
dcterms:title
Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování Learning to learn competence, its development and evaluation
skos:prefLabel
Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování Kompetence k učení, její rozvoj a posuzování Learning to learn competence, its development and evaluation
skos:notation
RIV/00216208:11210/11:10110509!RIV12-MSM-11210___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A11210
n6:aktivita
n7:Z
n6:aktivity
Z(MSM0021620862)
n6:dodaniDat
n9:2012
n6:domaciTvurceVysledku
n21:9307842
n6:druhVysledku
n14:D
n6:duvernostUdaju
n22:S
n6:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
207753
n6:idVysledku
RIV/00216208:11210/11:10110509
n6:jazykVysledku
n20:cze
n6:klicovaSlova
observation; empirical research; learning to learn competence; Evaluation
n6:klicoveSlovo
n11:Evaluation n11:learning%20to%20learn%20competence n11:observation n11:empirical%20research
n6:kontrolniKodProRIV
[F2421A60DCFA]
n6:mistoKonaniAkce
Praha
n6:mistoVydani
Praha
n6:nazevZdroje
Škola jako místo setkávání : sborník příspěvků z konference konané 18. března 2011
n6:obor
n12:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n6:tvurceVysledku
Kasíková, Hana
n6:typAkce
n10:CST
n6:zahajeniAkce
2011-03-18+01:00
n6:zamer
n19:MSM0021620862
s:numberOfPages
15
n5:hasPublisher
Filozofická fakulta
n4:isbn
978-80-7308-347-2
n18:organizacniJednotka
11210