This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110435%21RIV12-GA0-11210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110435%21RIV12-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n3:Vysledek
dcterms:description
The chapter presents outcomes of a qualitative research focused on the current situation of inclusive education at primary schools. The research was undertaken thanks to the project School for everybody, school for all in 2008-2010 and included 15 teachers, psychologists and other experts, who shared their points of view on the main research question: drawbacks and opportunities of inclusive edcuation in the Czech Republic. Data, colletected through semistructured interviews and decoded through grounded theory, are discussed within eight thematic sections (teaching strategie, school climate and experience of success, cooperation with families, legislative framework, etc.). Moreover, based the discovered needs of teachers, the authors offer recomendations targeted on education of (future) teachers in their concluding discussion. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu orientovaného na současný stav inkluzivního vzdělávání na primárním stupni. Výzkum byl realizován díky projektu %22Škola pro každého, škola pro všechny%22 v letech 2008-2010 a zahrnoval 15 pedagogů, psychologů a dalších oslovených expertů, kteří se vyjadřovali k výchozí otázce: možnostem a úskalím inkluze v českých školách. Zjištění, získaná na základě polostrukturovaných rozhovorů pomocí otevřeného kódování, rozebírají autoři příspěvku v osmi tématických oblastech (výukové strategie, školní klima a prožitek úspěchu, spolupráce s rodinou, legislativní rámec, finance, diagnostika aj.). Nadto autoři na základě zjištěných potřeb pedagogů v závěrečné diskuzi nabízejí doporučení pro vzdělávání (budoucích) pedagogů v tomto směru. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu orientovaného na současný stav inkluzivního vzdělávání na primárním stupni. Výzkum byl realizován díky projektu %22Škola pro každého, škola pro všechny%22 v letech 2008-2010 a zahrnoval 15 pedagogů, psychologů a dalších oslovených expertů, kteří se vyjadřovali k výchozí otázce: možnostem a úskalím inkluze v českých školách. Zjištění, získaná na základě polostrukturovaných rozhovorů pomocí otevřeného kódování, rozebírají autoři příspěvku v osmi tématických oblastech (výukové strategie, školní klima a prožitek úspěchu, spolupráce s rodinou, legislativní rámec, finance, diagnostika aj.). Nadto autoři na základě zjištěných potřeb pedagogů v závěrečné diskuzi nabízejí doporučení pro vzdělávání (budoucích) pedagogů v tomto směru.
dcterms:title
Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe Drawbacks and opportunities of inclusive education: study of current situation at schools Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe
skos:prefLabel
Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe Úskalí a možnosti inkluzivního vzdělávání: sonda do současné praxe Drawbacks and opportunities of inclusive education: study of current situation at schools
skos:notation
RIV/00216208:11210/11:10110435!RIV12-GA0-11210___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A11210
n6:aktivita
n19:P
n6:aktivity
P(GA406/08/0258)
n6:dodaniDat
n17:2012
n6:domaciTvurceVysledku
n18:7604084
n6:druhVysledku
n13:C
n6:duvernostUdaju
n20:S
n6:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
237432
n6:idVysledku
RIV/00216208:11210/11:10110435
n6:jazykVysledku
n10:cze
n6:klicovaSlova
teacher education; teaching strategies; special education; speciál education needs; Inclusive education
n6:klicoveSlovo
n14:speci%C3%A1l%20education%20needs n14:teacher%20education n14:teaching%20strategies n14:special%20education n14:Inclusive%20education
n6:kontrolniKodProRIV
[AC60D1005F61]
n6:mistoVydani
Praha
n6:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n6:nazevZdroje
Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání
n6:obor
n21:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetStranKnihy
348
n6:pocetTvurcuVysledku
2
n6:projekt
n11:GA406%2F08%2F0258
n6:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n6:tvurceVysledku
Habart, Tomáš Janebová, Eva
s:numberOfPages
23
n9:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n15:isbn
978-80-246-1911-8
n5:organizacniJednotka
11210